A története kézi játékok

lejátszása a különböző játékok a mobiltelefon vagy PDA szinte közhely ebben a korban. De volt idő, amikor kézi játékok voltak, egyetlen cél szórakoztató eszközök , ami futott a szerény 9 voltos elem vagy 2 db AAA elem . Tudván, ahol kézi videojátékok jött , és hogyan alakultak ki lehet, hogy nem csak akkor tudja igazán értékelni a számítási teljesítmény a Blackberry , de az is lehet , hogy ha nosztalgikus azok egyszerű piros LED-es játékok a múlt. 1970-es

Az 1970-es években több cég is keményen dolgozik , hogy tőkét kovácsoljon az olcsó alkatrészek és szinte végtelen lehetőségeket a mikroprocesszor chip. 1977-ben , a Mattel debütált a sorozat sport – alapú kézi játék, hogy használható egy sor piros fény LED-ek és egyszerű programozási , hogy a gyerekek ( főleg fiúk ), focizni , vagy baseball lovaglás közben az autóban a nagymama házához .
Tomy követte Mattel vezető a termelő a ” Blip , ” a kézi változata a szuper – népszerű ” Pong ” játék. Ellentétben Mattel játék , két játékos játszhat ” Blip ” ugyanabban az időben , így a vezetés utak több mint egy gyerek egy kicsit csendesebb a szülők.
1980 ‘

az 1980-as , még viszonylag ismeretlen japán elektronikai vállalatok próbálnak Horn a Mattel és a Tomy területén . Nintendo népszerű játék és a Watch “sorozatú kézi játékok kínált változatosabb stílusú játék , a játékosok is ” mozog ” az ikon vagy a karakter jobbra, balra, fel és le , de csak az előre programozott területeken . Még mindig a fokozott különféle játékok , – amelyek többségét nem sporttal kapcsolatos – és a kisebb csomag készült egy évelő találatot.
1989 , Nintendo költözött be a kis , rugalmas játékeszközök azt calledGame Boys . eltérően a korábbi játék rendszerek , Game Boys megengedett Nintendo nyereség maximalizálása eladásával a játékokat külön-külön. Még jobb, a technológia tartós és a platform rugalmas volt .
1990

Lehet, elismerve, hogy a Nintendo volt a hit a saját kezét , több játék gyártó igyekezett a kezüket , hogy a versenytárs a Game Boy . Atari Lynx , Sega Game Gear és a Sega Nomad is felkínált a riválisok , hogy a Game Boy . Bár ezek egyike sem virágzott több mint egy néhány évvel , ők azonnali Nintendo kínál egy új , színes árnyékolt változata a Game Boy , Game Boy Color .
Game Boy Color volt egy másik előnye a versenytársakkal szemben ; lehetett futni régi Game Boy játékok , így lehetővé teszi a rajongók a kézi játék , hogy az eredeti könyvtárat és bontsa ki színes címeket .
2000-es

után korcsolyázott keresztül az 1990-es években a hatalom az eredeti Game Boy , csak azért, hogy üveges be az innováció , a az évtized végére , a Nintendo úgy döntött, hogy továbbra is vezető a görbe a Game Boy sor . 2001-ben a Game Boy Advance büszkélkedhetett ergonomikus forma , jobb játékok és erősebb grafikus . 2003-ban ismét , Nintendo bemutatta a flip- telefon ihlette Game Boy Advance SP egy jobb kijelző és nagyobb feldolgozási teljesítményt. Egy évvel később , hogy bevezette a Nintendo DS . Bár a DS (ami a Dual Screen ) még játszhatnak régebbi Game Boy címek , innovatív használata egy érintőképernyős , vezeték nélküli kapcsolatot és az új játék formában volt eltérés a régebbi Game Boy modell .
Néhány versenyt, formájában a Sony PSP ( Play Station Portable ) érkezett 2004-ben , és elkezdte enni el a Nintendo dominanciája a kézi játék piacon . Amellett, hogy a játékok és a vezeték nélküli kapcsolat , a PSP kínált filmeket, zenéket és más képességek a DS nem tudott másolni .
Mobiltelefonok és PDA-k

Nokia jóvá elején a mobiltelefon játék trend bevezetésével Snake -ben 1997-es modell telefonok. Az A századfordulón , a Nokia és a versenytársak már telepített szó szerint több millió Snake és Snake – klónok rá mobiltelefonok , sőt kezdett kínál színes képernyő a játék tovább. Az Advent a Java Micro Edition és egyéb szoftverek, mobiltelefonok – és a személyes adatok asszisztens vagy a ” PDA ” s – kezdte futó off -brand változata a népszerű játék .
2005- kézi játék költözött át a mobiltelefonok és PDA platformok meghökkentő agresszió. 2005-ben , a mobiltelefon és a PDA verziós játék volt, értéke mintegy 80.000.000 $ bevételt egy cég , JAMDAT , egyedül. Az Apple most lehetővé teszi az amatőr és professzionális tervezők képesek tervezni és eladni a játékokat az Apple ” App ” boltban.

You must be logged in to post a comment.