Hogyan hozzunk létre saját Dungeons and Dragons Campaign

Játszol Dungeons and Dragons , a legnépszerűbb Role -Playing Game a világon? Már azon, milyen lenne szükség, hogy kezdje el saját kampányát , mint a Dungeon Master ? Ezek az utasítások állíthatja meg a jobb path.Things amire szüksége van
Dungeons and Dragons Player kézikönyve
Dungeons and Dragons Dungeon Master útmutató
toll és papír
3-5 játékossal

Show More utasítások
1

kezdjenek gondolkodni a kampány szempontjából a Genesis . A Genesis , az író bemutatja az egyes valóság jön létre . Először is, a föld , akkor a víz és az ég , majd a fák, az állatok , és végül az emberek . Tehát , hogy ezt a madártávlat , és hozza létre a világot. Döntse el az alakját . Ez a világon ? Lehet, hogy lapos , mint a régiek gondolták . Vannak kontinensen ? Mennyi ? Fel tudod venni a három szót leírni minden kontinensen? Hogy nem kell kezdeni térképekkel ezen a ponton. Önnek nem kell tudni, hogy mi az egész világ úgy néz ki , mint … még. Csak azt kell tudni, hogy van valami más is , hogy a játékosok egy nap kap .
2

Ezután gondoljon az ég , az átfogó témákat. Van-e a világon egyedülálló tulajdonsága valami ? Ez egy gonosz világban , mint a Ravenloft ? Van néhány egyedi ásványi anyag , mint például a Red Steel /Mystara ? Az óceánok víz alapú , vagy talán ők a vér , kátrány vagy savas alapú . A levegő lélegző , vagy nem a játékos karakterek szükség van egy mágikus elem , hogy lehetővé teszi számukra , hogy lélegezni ? Vajon minden misztikus varázslat szükséges egy csepp vér , hogy a leadott ?
3

Vigye magával minden a jegyzeteket eddig a pontig , és összegezni egy bekezdésben . Például:
” A világ Colona egy kissé hosszúkás világon. Hat fő kontinensen. Tur a legnagyobb , és tartalmazza a legtöbb különböző földrajzi jellemzők. Urcho , hogy a dél- Tur , és valami, egy keleti környezetben . Roflenia egy nagy sziget csak keletre a Tur, a bástya a gonosz. A fennmaradó három kontinensen is fejletlen . A beállítás a kampány , az elején, az a kontinens, a Tur . Colona egyedülálló abban, hogy kevesebb, mint négy óra napfény minden nap. ”
4

feltölteni a világot. El kell döntenünk, milyen lények lakják a világot. Kedvéért a játékosok , érdemes automatikusan beilleszti a standard PC- versenyeken a játékos kézikönyve . Onnan , hogy ki fut a show. Vannak emberek a domináns faj ? Hogy a sárkányok ? Orkok ? Félszerzetek ? Vannak nagy tengeri állatok mind a víz ? Hogy a szárnyas faj ? Milyen gyakori szörnyek ?
5

Lépni gondolt a város /város /falu , hogy a játékos karakterek indul be Mi az eloszlása ​​versenyeken? Ez elsősorban az emberek, vagy valami más faj ? Ez a városi környezetben , vagy vidéki ? A nevek legalább 7 vagy 8 különböző vállalkozások ( fogadók , vendéglők, magic üzletek, stb ) Nem akar inkább a hősök séta “The Eye of the Beholder ” vagy ” A Mágus a varázsló” ahelyett, hogy ” bár ? ”
6

, meg kell, hogy a játékosok vásárolni a játékot . A legjobb módja annak , hogy bevonják a játékosok , hogy hagyja, hogy írni a történetet . Ez talán a legfontosabb lépés . Ha kihagyja ezt , akkor csalni őket, és ki magatokat hatalmas szerepjáték lehetőségeket. Adj nekik egy tájékoztatót a konkrét kérdéseket a karakter . Hogy azok egy példányát a választ ezekre a kérdésekre a saját karakter lapon . Ennek során , akkor már megnyitotta az ajtót, hogy mindenféle kaland lehetőségeket , amik majd magában a PC , nem csak a DM . Például , akkor megteszi a párt végig egy küldetést a bosszú a barbár , vagy segít a druida vereség a rivális sorrendben gonosz druidák . Lehet, hogy a pala által felvetett egy varázsló , és arra kérte, hogy tegyen valamit, ellen idióma .

You must be logged in to post a comment.