Hogyan készítsünk egy gazdálkodó egységnek FPS Creator

FPS Creator egy program által létrehozott The Game Creators , amely lehetővé teszi a játékosoknak , hogy saját első személyű lövöldözős . Miután szobák hozzá egy szintre , a játékosok is az intézmények, az interaktív objektumok életet egy FPS . Entitások már be vannak programozva a megfelelő szkripteket , amelyek ezeket a tárgyakat viselkednek megfelelően . Például, ha egy ellenséges entitás kerül egy szintre , akkor megtámadják a játékos elől. Hozzáadásához Entity , kattintson a ” entitások ” fülre, és válasszon ki egy objektumot kell helyezni a szintet. Lehet, majd adjuk hozzá a tárgy a szobában egy bal kattintás az egérrel . Utasítások
létrehozása Room
1

Kattintson a ” prefabs ” fülre, alján a “Library ” panel és válassza a ” [ új előregyártott ] . ” Meg kell hozzá egy szobát a szintre, mielőtt leadhatja Entity .
2.

Kattintson a kívánt helyiség képre, és válassza az “OK. ” Kattintson a bal egérgombbal a pont a szinten rács helyezze el a szobában. Észre fogja venni, hogy az átlátszó szobát terv ösvények a kurzort , ahogy mozog rá.
3.

Nyomja meg a jobb egérgombbal , hogy törölje a ” panel ” -ból a kurzort . Most már készen áll, hogy hozzon létre egy Entity .
Hozzáadása Entity
4.

Kattintson az ” entitások ” fül alján a “Library ” panel található a bal oldalon oldalán a felület. Válassza ki a ” [ új entitás ] ” elem , hogy most úgy tűnik, a “Library ” panel .
5

Válasszon Entity listájáról könyvtárak jelennek meg. Válassza ki semmit bútor karakterek kattintva egy bejegyzést a bal egérgombot. Egy új menü.
6

bal kattintson a képre képviselő Entity szeretne felvenni a szintet. Kattintson az “OK ” gombot a kiválasztás jóváhagyásához .
7

elforgatása gazdálkodó egység 45 fokos lépésekben nyomja meg a ” R” gombot. Ön is tartsa lenyomva a ” Shift ” gombot, és nyomja meg az ” R” egy fokozatosabb csípés az objektum forgását . Nyomja meg a ” B ” gombot ciklus között ingyenes Entity elhelyezést , miután a tárgyraszter arra a szintre, rács, vagy miután azt összehangolja geometria egység .
8

Kattintson a kívánt célterület a szinten a a bal egérgombot , hogy megteremtse a Entity . A cél most jelenik meg a szintet , úgy viselkedik , ahogy elvárható ( pl. szörnyek megtámadják a játékos , fények világítanak a , stb ),

You must be logged in to post a comment.