Lány Scout Kültéri játékok

A legtöbb lány Scout campouts olyan zsúfolt a szabadtéri tevékenységek , kézművesség , játékok és jelvény munka . A tapasztalt vezetők mindig tervezi néhány extra játékok esetében a lányok befejezte tervezett tevékenységek korai . Jól felkészült vezetők is, hogy egy műanyag szemeteszsákot töltött felfújható labdák, Hula – karika , ugrás kötél, kréta , kártyák , bubi , golyók és más szabadidős tevékenység oktatása . Ezeket az alapvető elemeket lehet használni, hogy hozzon létre a különböző rögtönzött játékot . Hula – Hoop Relay

Ahhoz, hogy játszani , szüksége lesz egy Hula- Hoop minden csapat nyolc lányok. Kérj meg minden csapat álljanak körbe és fogják meg egymás kezét . Minden lány kell körülbelül egy karnyújtásnyira a másik két lány mellé.
< P > Tedd a Hula – Hoop több mint lány vállát, és mondd meg neki, hogy át kell mennie , hogy a játékos a jobb elengedése nélkül a kezét. A második személy halad a Hula- Hoop a harmadik személy elengedése nélkül a kezét. Játék addig folytatódik, amíg a Hula- Hoop ment körbe az egész kör nélkül csökken a földre . A csoportnak meg kell kezdeni újra , ha a Hula- Hoop leesik a földre bármikor . Az első csapat , hogy mozog a Hula- Hoop körbe nélkül elejtette a győztes .
Lány Scout Hopscotch : Matton

ez a játék , hogy tanítsa a lány Scout törvény . Rajzolj egy 10 szirom százszorszép krétával egy sima burkolt felületre. Írj egy erény a lány Scout törvény belül minden szirom . Például írja: ” az erőforrásokat bölcsen ” az egyik szirom és a ” tisztelet hatóság ” másik szirom .
< P > Group a lányok csapat két . Az első játékos dob egy kis rock, próbálja földet, belül az egyik a szirmok . Aztán ugrik , hogy a szirom területen, és olvassa az erény . A lány csapat tagja 40 másodperc alatt , hogy egy konkrét példát az erény . Például, ha az első játékos így szól: ” az erőforrásokat bölcsen , ” élettársa lehet mondani, hogy ” ne hagyja folyni a vizet , miközben fogat mosok . ” Ha a második játékos tud adni egy megfelelő példa a rendelkezésre álló idő , az ő csapata tag dob a szikla egy másik szirom és ugrik rá, újra olvasni az erény , és megkérdőjelezte a csapat egyik tagja , hogy mondjak egy példát a 40 másodperc .

a játék addig tart, amíg a másik játékos pedig nem egy példát a megszabott időben . A következő csapat elindul a százszorszép és megpróbálja legyőzni a elődje rekordját.
< P > Az első csapat ugrik minden szirom és példát minden erény , megnyeri a játékot .

Kincskereső : Matton

Használja ezt a játékot , hogy lezárja napközben egy éjszakai tábort ki .

Írj egy sor nyolc 10 rímelő nyomokat, és elrejti őket körül a kemping . Minden nyom kell vezetnie a lányok közelebb egy külön rejtett kincs . Például az egyik nyom lehetett állapítani : & quot; Séta 12 lépés , majd jobbra . A következő nyom már a látvány . & Quot; Néhány nyom meg kell jelölnie a természetes elemek körül található a kemping . Például , elrejteni a nyom alapján labda mellé egy bukott log . A nyom ösztönözhet lányok a & quot; Ugrás a log borított moha , majd keresse meg , amit lehet dobálni . & Quot;

A lányok együtt kell működnie , hogy megtalálja és dekódolni mind a 10 nyomokat , ami végül őket hogy egy doboz tele mályvacukrot, graham keksz és csokoládé . Hozd a hozzávalókat vissza a tábortűz , és használja őket, hogy s’mores .

You must be logged in to post a comment.