Hogyan kell összeállítani egy Xbox

Xbox Live lehetővé tette, hogy még egyszemélyes fejlesztőcsapatok közzétenni játékok az Xbox és az Xbox 360 konzollal. Költsége , hogy csatlakozzon a fejlesztési program viszonylag alacsony ; 2010-től , ára 100 $ egyéni fejlesztési engedélyt a Xbox Live marketplace.Things amire szüksége van
internetkapcsolat

Show More utasítások
1

létrehozása minden művészet eszközöket , hogy szükség lesz a játék , beleértve a jelenetek , játékos karakter modellek és az ellenséges modellt. Feltételezve, hogy már dolgoznak egy kétdimenziós játék, akkor lehet fejleszteni az összes ezeket a képeket számos grafikus eszközök, mint például a Photoshop , az Illustrator és az Inkscape . Ha meg kell, hogy a három -dimenziós eszközök , az ingyenes és nyílt forráskódú Blender egy jó lehetőség .
2

letöltése Visual Studio ( lásd a forrásokat) és XNA plugins ; XNA a játék fejlesztés keretében az Xbox . Nincs szükség arra, hogy megvásárolja a professzionális változata a Visual Studio , így nyugodtan töltse le az ingyenes “expressz ” verzió ; is van nem kell letölteni az eszközöket a CLR ( Common Language Runtime ) nyelvet , mert akkor csak a C # fejleszteni az Xbox . Letöltése Visual Studio Express C # és a XNA keretrendszer csak annyit kell tennie , amikor a gyűjtése fejlesztési eszközök .
3

Indítsa el a Visual Studio. A rendszer kérni fogja felvenni a kérelem típusát szeretne dolgozni . Ki kell választani az XNA lehetőséget az Xbox . Ezt követően a rendszer kéri, hogy nevét az alkalmazás , és mondd el a Visual Studio a kívánt helyre menteni ; mentheti az alkalmazást , ahol csak akar , akkor is, ha ez egy távoli vagy web meghajtót. Miután be ezeket az értékeket , a Visual Studio generál egy kódot , hogy az alkalmazás indításakor .
4

kód bármely csoportjának , hogy szükség lehet a játékot. Köszönhetően a számos különböző típusú játék, amit esetleg fejleszteni , nincs tanács , ami igaz a minden lehetőséget . Egy példa játékos karakter osztály is valahogy így néz ki : class Player { int egészség ; int teljesítmény ; } . Ez a nagyon egyszerű mintát teremt osztály játékos karakterek , amelyek jellemzők az egészség és a teljesítmény . Nyilvánvaló, hogy fogsz szeretnék írni saját osztályokat a játék, de a példa iránymutatást a kódot szintaxis .
5

Kattintson a ” Run ” gombra vagy nyomja meg az F5 kezdeni összeállítása a projekt . A fordító ellenőrzi a szintaktikai hibákat a projektben ; szintaktikai hibák sornyi kódot , amelyek sértik a C # ‘s szabályokat. Meg kell kijavítani , és minden szintaktikai hibákat , mielőtt a fordító sikeresen össze az egész játék .

You must be logged in to post a comment.