Hogyan kell bekapcsolni a labda kék a Powder Game

A Dan -Ball ” Powder Game ” egy fizikai szimulációs játék, amely pontok jelentő elemek és objektumok létrehozása természeti jelenség. Labdák a játék arra használják, hogy bemutassák a hatását elemek és a természeti erők . Ön is létrehozhat egy labdát, hogy felveszi a szempontból egy elem , mint például az úszó , mint egy felhő , vagy tagadása a tűz hatása , mint a víz . Amikor először betölteni a játékot , a labda barna a ” por ” az alapértelmezett elem beállítását. Ha viszont a labda kék a játékban , meg kell adni a labdát a tulajdonságait egy kék színű elem. Utasítások
1

Menjen a Dan -Ball ” Powder Game ” helyszínen dan-ball.jp/en/javagame/dust /és várja meg a játék betöltése .
2.

Jobb klikk a “Víz” elem kiválasztásához szempontjából az elem . Egy apró, kék jelenik meg a bal oldalán a ” víz”.
3

bal kattintson a ” Ball ” gombot a labdát készítő eszköz . A kis piros doboz úgy tűnik, hogy a bal oldalán a ” bál “.
4.

Kattintson bárhol a képernyőn . A víz labda , ami úgy néz ki , mint egy kis , töltetlen kék vonalas rajz kör jelenik meg a képernyőn .
5

Keresse “BG -line ” az utolsó oszlopban , és kattintson rá kétszer megváltoztatni a háttérben hatását a ” BG- árnyékban “, és fokozza a kék . A labda fog változni egy kicsit nagyobb látszó elmosódott kék labdát. A blur hatás teszi a labdát néz kitöltött , kék színű , amikor a labda áll, és létrehoz egy kék víz farkát , amikor a labda mozog .

You must be logged in to post a comment.