Stickman Iskola játékok

Stickman játékok tartani a gyerekek szórakoztatásáról otthon és az iskolában. Stickman vannak karakterek különböző játékok, beleértve a versenyzésre és a stratégia . Miközben élvezi a játékokat , a diákok növeljék figyelmes , felelős és helyesírási képességek, többek között. Stickman játékokat játszott az interneten , vagy egy ceruza és papír . Város Jumper

város Jumper egy Stickman játék, amely segít a diákoknak hone időzítését és reflexív képességek . A cél a játék lényege, hogy átugrani annyi épületek és tárgyak , amennyire csak lehetséges , amíg a szint teljes. Diákok kell átugrani ahhoz, épületek , mielőtt az óra elfogy. A játék irányítása a számítógép nyilak. Mivel a diákok játszani , kapnak tipp, hogy növelje a pontszámok . Például, ha elkapnak sirályok , keresnek további öt pontot.
Stickman Sam

Stickman Sam keveredése jellemzi az akció, humor és történeteken keresztül . Annak érdekében, hogy sikeresen megnyerjük a játékot , a diákok a gyakorlat az olvasási készség. Minden játék a Stickman Sam sorozat jellemzői képzési feladatok , ahol a diákok gyakorolják a különböző készségek szükségesek, hogy megnyerjük a játékot . A minta küldetés megkívánja Stickman Sam , hogy megmentse Bob a fogva tartói . A diákok megtanulják akrobatikus hengerelt , hegymászás és lógó , többek között a készségeket. A játék jelenleg négy változatban.
Bili versenyzők 2

bili versenyzők 2 által termelt Gonza Games , egy autóverseny játék alkalmas a gyerekek életkora 10 vagy idősebb. A cél a játék , hogy tesztelje a szint a távolság és a magasság a játékosok utazhatnak . Pontokat kap , amikor a játékosok részt a trükkök és a sikeres leszállás és ugrik. Minden küldetést ad a játékosoknak a távolságot és magasságot cél. A játékosok is a lehetőséget, hogy frissítse a járművek , telepíthet egyedi Kerék, annak alkatrészei és a megnövekedett üzemanyag.
Hangman

Hóhér egy klasszikus stick játék játszható akár a számítógépen vagy kézzel. A játék célja , hogy a tanulók növeljék szótárak és tanulni az új szavakat . A játék hóhér , az egyik diák rajzol akasztófa egy hurkot csatlakozik hozzá . Az akasztófa dolgozzák tetején a papír , és kész rajzoljon egy vízszintes vonal az alján, a függőleges vonal jön a központja a függőleges vonal , és egy rövid vonal pont a jobb felső sarkában a függőleges vonal . A fiók kiválaszt egy szót, és felhívja a számot a szaggatott vonal a szó tartalmazza . A többi diák kitalálja a szót , egy betű egy időben. Minden rossz betű , a fiók egészíti ki egy testrész . A játékos veszít, ha a fiók befejezte a testet , mielőtt találgatások a szót .

You must be logged in to post a comment.