Hogyan készítsünk egy kimonó ruha játék

Dress-up játékok a játékosok elhelyezni magukat a munka szép ruhák és bevásárló körutakat. A kimonó játék lehetővé teszi a játékosoknak , hogy a ruha egy baba válogatott színes kimonót . Mint a legtöbb dress -up játékok , kimonó játékok hasznosítani Adobe Flash. Gyakran előfordul , játékok találhatók a weboldalak szentelt dress -up, vagy Flash játékok . A kimonó játék nem igényel ismereteket a Flash programozási nyelv , ActionScript.Things amire szüksége van
Flash CS3 , CS4 vagy CS5

Show More utasítások
1

Indítsa el az Adobe Flash és új fájlt hoz létre .
2

az ecset méretét 2 pixel és nagyítja a vásznon. Döntetlen az ovális alakú a nő fejét . Belül a fej , felhívni két mandulavágású szemek , kis orr és a száj félkör . A fejtetőn , felhívni a fejtetőre fésült frizura frizura. A fej alatt , rajzoljuk körbe a női test .
3

szín a testet a ” Bucket ” eszköz.
4

Keresse meg a ” Timeline “, és jelölje ki az aktuális réteget. Változtassuk meg a neve, hogy ” test” és nyomja meg az “Új réteg ” gombra. Nevezze el az új réteget ” kimonó 1″ és jelölje ki.
5

Kattintson a ” Brush” eszközt, és kattintson a fekete színmintát . Rajzolj egy kimonó felett vázlatot a nő . Trace a görbe a vállak és kiterjeszti a vonalak a hosszú , széles ujjú . Trace a vonal a mellkas , a derék . A derék , felhívni a széles sávú , amely kiterjeszti az ellenkező oldalon, a test . A zenekar kell terjeszteni a tetején a derék, hogy a tetején a csípő . Miután a zenekar , nyomon követni a vonal a csípő . Húzza ki a sort egy hosszú sor , amely görbe kifelé kicsit. Vége a kimonó lábánál .
6

Jelölje ki a kimonó , a ” Nyíl ” eszköz. Kattintson a jobb gombbal , és léptessen a ” Copy “. Ez elmenti a vázlatát egy kimonó , lehetővé teszi, hogy töltse fel több mintát .
7

hozzáadása mintát a kimonó , a ” Brush” és a ” Bucket ” eszköz.
< Br > 8

Jelölje ki a kimonó . Kattintson a jobb gombbal , és lépjen a “Convert to Symbol . ” A ” Symbol ” pop -up ablak text mező , adja hozzá a ActionScript kód, amely lehetővé teszi a felhasználók számára , hogy húzza a kimonó :

on ( press)

{

startDrag ( ” “);

}

on (release )

{

stopDrag ();

}

9.

Húzza a kimonó , hogy jobb vagy bal oldalán a vászon .
10

Hozzon létre egy új réteget , és nevezzük el ” kimonó 2. . ” Be a kimonó körvonal vagy rajzoljon egy kimonó egy új formája . Add a mintát a kimonó , kattintson a jobb gombbal , és lépjen a “Convert to Symbol . ” Add az ActionScript kódot a kimonót , és húzza a kimonó mellé az első kimonó :

on ( press)

{

startDrag ( “”) ;
< p> }

on (release )

{

stopDrag ();

}
11

Ismételje meg a folyamatot létrehozásának kimonók és átkonvertálni szimbólumok.
12

Kattintson a ” Fájl ” menüt, és lépjen a ” Mentés másként . ” Adja meg a nevet ” Kimono Dress Up , ” válassza ki a fájl típusát. Swf , és nyomja meg a ” Mentés” gombra .

You must be logged in to post a comment.