Szórakoztató játékok 4 – H

A mezőgazdasági ifjúsági klub neve ” 4-H “: olyan szervezet , több millió taggal az egész Egyesült Államokban. A csoport arra ösztönzi a fiatal generációk , hogy törekedni kell a legmagasabb lehetséges a számos pozitív üzletekben. A gyerekek minden korosztály tagjai , míg a felnőttek önkéntes mentorként . A klub találkozók , játékok gyakran játszott, mint a módja annak, hogy ösztönözze a szórakozás és kötés között mentorok és a tagok. Potato Sack Versenyek

Mivel a 4-H Club egy mezőgazdaságilag székhelyű szervezet, amely gyakran a vidéki gazdák tagjai , burgonya zsákokba kell viszonylag könnyű találni egy klub találkozó . Szükséged lesz egy zsák minden két tagja , akik versenyezni. Tagok párja egy partner , és minden meg az egyik lábát a zsákba , hogy a lábukat egymás mellett , és mindegyik még mindig az egyik lába ingyenes. Ez a játék kihívást jelent, mert a csapatmunka részt abban, hogy a lábát mozgatni egy időben a partnered lábát. Tartsa a zsák fel úgy, hogy nem esik. Amikor a vezető belefúj a sípjába , a csapat fog futni , hogy a befejező pontot . Ha egy csapat esik , akkor is kap vissza, és továbbra is a versenyt. Az első csapat, hogy sikeresen eléri a célba pontot nyer .
Lehet gólyalábasok

Ez a játék kombinálja a művészetek és a kézművesség egy szórakoztató játék bevonásával testmozgás. Kérje minden tagja , hogy két üres ón Konzerv otthonról. Legyen kötél, olló és egy fúró praktikus . Az idősebb gyerekek vagy mentorok használhatja a fúró piszkálni két lyukat mindkét oldalán a fejjel lefelé konzervdobozok közelében zárt végét lehet. A tagok és a mentorok , majd vágja el a kötelet, elég hosszú , hogy illeszkedjen a saját lábát, hogy a középső szakasza kétszer , azaz kétszer a hossza a lábuk alatt a mellkas területén . Karakterlánc keresztül a kötelet a lehet , és hogy a lyukak kötelet egészen mindkét oldalán a doboz , amíg a kötél hossza egy egyenértékű csak alul a mellkas területén . Tegye a dobozokat a lába alatt , kapaszkodni a kötelek minden kéz és a gyakorlat a gyaloglás . Amikor a gyerekek kényelmesen tartsa a lassú tempójú verseny séta az újonnan készült cölöpökre .
Kínai csirke

a tagok , hogy a cipőt le, és sorban őket egyenesen körülbelül egy láb közötti tér minden cipő . Egy személy kezdődik, mint a “béna csirke” hopping az egyes cipőt az egyik lábát egymás után amíg el nem éri az utolsó cipő. Aztán felveszi az utolsó cipő és elkezdi ugráló felett sora cipő újra. Ez viszont folytatódik ugráló a másik lábát, és felvette az utolsó cipőt , amíg meg nem esik , csepp a cipő , vagy üt egy cipőt , míg hopping . Amikor az egyik ilyen körülmények között véget ér a sor , a következő személy megy . A játékos, aki képes volt sikeresen összegyűjteni a legtöbb cipő a győztes .
Állati Charades

Animal charades ideális a 4-H csoport, mert tagjai gyakran ismerik a különböző állatok és jellemzőit és viselkedését a haszonállatok. Válasszon játékos menni először . Használjon homokóra flip egy percig a találgatás . Ha az időzítő tükrözött , az a személy , aki “ez ” fog állni, és utánozzák a barnyard állat mozgását és mozgások vagy arckifejezések anélkül, hogy bármilyen hangot . Az a személy , hogy sikeresen kitalálni az állatot először a következő játékos , hogy “ez “. Charades egy olyan játék, ahol a győztes nem feltétlenül kell bevallani , de akkor is a pontokat , és nevezzük el a győztes szerint , aki a legnagyobb számú helyes találgatások egész időtartama alatt a játék .

You must be logged in to post a comment.