Fun Night Games Teens

tizenévesek gyakran elképzeléseit a saját szórakoztató , amikor összejönnek . Ha van egy tizenéves fél , hogy felügyelje , és meg akarja tartani az esemény élénk, de kissé szervezett , hogy a tinik némi játékokat játszhatnak éjszaka. A játékok , hogy játszott zárt térben vagy szabadban , gyakran lehetővé teszik a tizenévesek , hogy élvezze egy kicsit a félelem , valamint néhány kacagás , mert megismerjük egymást jobban . Maradj nyugton Szobrok

Válassza ki a két játékos játszik a ” idegenvezető “, és a “turista “. Az összes többi játékos lett a szobrokat . Helyezze a szobrok egy szobában . A turisták és az idegenvezető áll kívül a szobában és a gróf 30 , míg a szobrok pozicionálják magukat . Ha 30 másodperc elteltével a fény a szobában kialszik, és az idegenvezető és a turisztikai elolvassa a szobát egy zseblámpát . Mennek át a szobán, arra törekedjünk, hogy a szobrok áthelyezése vagy nevetni anélkül, hogy megérintette őket . Minden szobor fogott mozgó vagy zajt kap szüntetni . Az utolsó szobor maradt nyeri a játékot.
Ghost in the Graveyard

játékosa a csoport , a szellem , fejek , hogy a hátsó udvarban, és talál egy búvóhelyet , mint a többi tizenéves minden számít 100 . Ha az idő múlik , a tinik minden fej kívül , hogy megtalálják a szellem. Amikor egy játékos megtalálja a szellem , ő kiáltja ki , “Ghost a temetőben “, hogy figyelmeztesse a többi játékos . Mindenki majd versenyen , hogy a kijelölt biztonsági pontot , ami bármi lehet egy fa egy lounge szék . Az első ember, jelölt által a szellem lesz az új szellem, és a játék folytatódik .
Ijesztő történetet Contest

Nighttime szolgál a remek alkalom , hogy elmondtad ijesztő történeteket . Adja meg a játékosok egy darab papírt, és mondd el nekik , hogy írjon a nyitó tétel , hogy egy ijesztő történetet . Ez bármi lehet, a tipikus “Ez egy sötét, ködös éjjel” , hogy ” Soha nem tudhatod, mi történik egy pár cipőt . ” Helyezze a lapok belsejében egy tálba, és adja át körbe-körbe . A játékosok minden felváltva mondja egy ijesztő történetet az első sort , hogy kezdődik a történet. Az a személy, a legjobb történet szavazott a csoport nyer .
Halál Wink

Állítsa össze a csoport egy álló kör. Pass körül elég kártya minden játékosnak , hogy mindenki kap egy kártyát. Az egyik játékos ki a csoport kap egy Joker kártyát. Ez azt jelenti, hogy az a ” gyilkos “. A játék , a gyilkos is nagyon finoman kacsintott a többi játékos a “kill ” őket . Ha egy játékos kap egy kacsintás, ő vár öt másodpercet , majd drasztikusan esik a földre “halott “. A játékosoknak , hogy megpróbálja kitalálni, hogy ki a gyilkos , mielőtt mindenki meghalt. Aki kitalálja rosszul lesz kiesik a játékból . A játékos kitalálni helyes lesz az új gyilkos .

You must be logged in to post a comment.