Hogyan használjuk a fizika szerelvény Game Engine

A játék motorja, a fegyverzet egy olyan eszköz , amely lehetővé teszi a tervezők számára lemásolni ragdoll fizika nélkül összekötő minden részét a modell együtt . Eljárva a csontok egy test , egy armatúra szolgálhat egy parancsikont a tervezők , és egy könnyebb út a játék, hogy feldolgozza az intézkedések a rongybaba esemény . Létrehozása armatúrák egy objektum egy egyszerű eljárás , hogy a játék tervezője elérni a Game Engine. Utasítások
1

Válassza ki a ” , ” majd a ” Top” , hogy eligazodjanak a fényképezőgépet egy top-down pozícióban .
2.

Nyomja meg a ” tér” gombra, majd “Hozzáadás ” a megjelenő menüben , majd a ” világító “.
3

Kattintson az “X Ray ” alján a képernyő bal érzékelését kilátás nyílik a csontvázat.

4.

Nyomja meg a ” tab” gombot a szerkesztési módba .
5

Nyomja meg az ” e ” gombra, majd a “z ” gombra, hogy hozzon létre egy másolata az armatúra a Z tengely mentén .
6

Orient második forgórész labda határokon az alján a tér .
7

Kattintson a “Szerkesztés” gombra , majd a “Hozzáadás módosító, “majd a” szerelvény “.
8

nevének megváltoztatása az Érték mezőbe a ” szerelvény “. Ügyeljen arra, hogy tőkét kovácsoljon a szót .
9

létrehozása több szerelvény minden csont az objektum . Például, egy személy legalább három armatúrák mindegyik kar : az egyik armatúra a csont a felkar , a második forgórész a csont az alkar és egy harmadik armatúra , hogy képviselje a kezét. Ambiciózus a tervezők , sőt hozzá további szerelvény , hogy képviselje az ujjait.
10

Linkelj minden forgórész csatlakoztatásával a gömbök végén a szerelvény amíg nem hozta létre az alapvető csontváz a tárgy .
< Br > 11

Mentse el a módosításokat , hogy megőrizze a forgórész szerkezete a tárgyat.

You must be logged in to post a comment.