Hogyan kell játszani a Milton Bradley Pocahontas Játék

Milton Bradley alapján két társasjátékok a Disney ” Pocahontas ” filmet. ” Pocahontas Picture Vadászat ” a korosztály 3-6 és a ” Pocahontas kenu verseny ” a korosztály a 7. és fel. ” Picture vadászat ” egy képkeresés két- négy játékos amely 30 csempék és 30. tokenek . ” Kenu verseny ” egy stratégiai játék 2-4 játékos. Ez két játéktábla négy karakter gyalogok négy kenu darab, négy gyalogot áll , a rock játék darab, egy napló játszott darab , 12 levél zsetonok és 48. kártyákat. Utasítások
Pocahontas Kép vadászat
1

Távolítsa el az összes cserepet a lapot . Minden egyes cserép kell egy kép token .
2

Fordítsa meg, és keverjük össze a lapokat .
3

Fektesse a lapokat sorban öt között és hat le . Válassza ki a játékos menni először .
4

Flip egy cserép , token oldalával felfelé , úgy, hogy minden játékos láthatja a token . Ha a token mutat Pocahontas , John Smith vagy Meeko , távolítsa el a jelzőt a csempe. Helyezze a token oldalával lefelé az a játékos előtt , és vissza a csempe az eredeti helyére , token -slot lefelé . Ha a token üres , mutat bármely más karakter , vagy a játékosnak már van , hogy a karakter , vissza kellett térnie a cserép az eredeti helyére , token – lefelé . Ez ér véget a sor.
5

elő egy Pocahontas , John Smith és Meeko token nyerni .
Pocahontas kenu Race Game
6

Vegye ki a játék darabjai a részek lapot . Üsd ki a kenu nyílásba, és illeszkedik a kenu fölött a gyalogot állvány . Helyezze a karakter záloga az állvány . Kösse össze a két játékot táblák .
7

Keverd meg a kártyát . Foglalkozzunk három lapot képpel lefelé minden játékosnak , és helyezze a megmaradt kártyákat a pakliból . Helyezze a levél tokenek egy halom . Minden játékos elhelyezi a gyalogot, egy helyet az első sorban az első táblán .
8

Helyezze a napló a levél helyet az utolsó sorban az első játék fórumon. Helyezze a szikla a levél helyet az utolsó sorban a második tábla .
9

Válassza ki az első játékos . Minden játékos használja a Kajak-Kenu kártya és lapát kártyát mozgatni a karakter gyalogot egy térben , előre és hátra . A Rock and Log névjegykártya mozog a szikla, vagy jelentkezzen be egy térben bármely irányban . A szikla vagy Bejelentkezés játszott darab lehet mozgatni ra minden helyet , egy kivételével elfoglalták a gyalogot . A lapát kártya az egyetlen módja annak, hogy mozgatni a gyalogot le egy elfoglalt egy szikla vagy naplót. Bármely játékos leszállás a levél helyet kap egy levél token , és nem tudja használni a kenu -kártyát abban a körben .
10

Dobja ki a nem kívánt kártyákat , és felhívni az új kártyák a végén minden után, amíg meg van három .
11

kapcsolja be a lapok , amikor a játékos kap , hogy vessen véget az utolsó fórumon. Csúsztassa az első fórumon , megelőzve a második és újra őket . Helyezze a játék darabjai és gyalogok azonos helyeken az új fórumon .
12

Gyűjtse össze a három levél jelzőt és a föld a parton helyet az utolsó fórumon nyerni .
< Br >

You must be logged in to post a comment.