Milyen ország vezet a videojáték-ipar ?

Videó játékok nem csak a szórakozás az amerikai fiatalok. Sok játék, amit ismerünk és szeretünk által létrehozott külföldi cégek , és a külföldi közönség vásárol többen. A különböző országok vásárolnak több különböző fajta játék , a PC-s játékok online játékok a konzolos címek . Bár az Egyesült Államok továbbra is vezeti a piacot , a növekedés megy végbe az egész világon a különböző helyeken. A Leader- Video Games

Az Egyesült Államok továbbra is vezető szerepet tölt be a videojáték-ipar . A piac a videojátékok az Egyesült Államokban a legnagyobb a világon . A kutatók szerint a Duke University , a piac videojátékok az Egyesült Államokban nőtt a 7000000000 $ a $ 15500000000 2003 és 2008 között . A piac várhatóan emelkedik több mint 20 milliárd dollárt 2013-ig.
< Br > Egy növekvő piac

Bár az Egyesült Államok továbbra is az egyértelmű favorit, a szerencsejáték-ipar most , a piaci trendeket mutatja a videojáték-ipar kiküldetés monumentális növekedés világszerte. 2003-ban , a világ szerencsejáték-piac több mint 20 milliárd dollárt szerint a Duke Egyetemen. 2008-ban , hogy a piaci nőtt a $ 50 milliárdot. Az előrejelzések azt mutatják, hogy 2013-ban , a piac növekedése több mint $ 70000000000 világszerte. A Duke kiálló hogy az Egyesült Államok továbbra is fenntartja a növekedés a játék ipar , de lassabb ütemben , hogy hagy sok piaci növekedés más országokban .
Más Nevezetes Leaders

Japán az egyik premier nevek videojátékok . Sok nagy játék cégek japán születnek , mint például a Nintendo és a Sony . De az ország nem látott kiábrándító konzol játék eladások az utóbbi időben . Nyugat- Európában azonban , vásárol egyre több játék . A pályák mögött az USA-ban , egyre nagyobb a $ 5000000000 piacon 2003-ban , hogy a $ 13900000000 piacon 2008-ban . Előrejelzések szerint a piac növekedni fog a 19500000000 $ 2013-ban , sok a növekedés által vezérelt számítógépes játékok .
< Br >
szélessávú penetráció

egyik fő oka a drasztikus növekedés a piacon videojátékok minden vezető szerencsejáték országban a szélessávú penetráció és egyre nagyobb a könnyű hozzáférést a videojátékok . Dél-Korea, különösen tapasztalt fellendülés videojáték beszerzés . A piac nőtt a $ 1,3 milliárd $ 4000000000 2003-2009 szerint Duke . Sok a növekedés ösztönözte az online játék, amely viszont befolyásolja a szélessávú penetráció . Dél-Koreában a legmagasabb a szélessávú penetráció a világon, 70,8 százaléka az ország rendelkezik szélessávú előfizetéssel 2009-ben.

You must be logged in to post a comment.