Hogyan lehet megoldani a Mystery Games for Kids

Mystery játék jelen logikai rejtvények , hogy nehéz lehet megoldani . Miközben küzd, hogy megoldást találjanak a játék problémák építeni a nyelv, a matematika és a logikai készség , a folyamat a problémamegoldás is frusztráló , különösen a gyerekek számára . A csalódás elkerülése végett , felszerelni a gyerekek a különböző technikákat közeledő titkait . Model ezek a módszerek , miközben játszik a gyerekeknek, hogy megerősítik annak fontosságát, a technika . Írja It Out

kattintva a karakterek , tények és a spekulatív vélemények kerülnek felszínre. Írás le, vagy kiemelve nyomokat , mert úgy tűnik segít nyomon követni a fontos információkat. Győződjön meg arról, hogy tudomásul veszi , amelyek tükrözik , hogy mely karakterek közvetlenül érintettek . Például , ha játszik a társasjáték nyom , a lehetséges gyanúsítottak korlátozza a számok a gyerekek a játékot . Frissíti ezt a listát , mint a játék folytatódik , hogy megbizonyosodjon róla, hogy a legtöbb információt a lehető . Ha a listát a lehetséges megoldásokat , hogy a rejtélyt , győződjön meg róla , hogy írja le az okokat, akkor gondolom, minden igaz . Ne törölje megoldások azok megcáfolták , hozzá az oka , hogy nincs igaza , hogy a listát, hogy megbizonyosodjon róla, nem tér vissza ugyanarra a megoldás később.
Beszélj It Out

Bounce ötletek között egy baráti társaság . Néha beszél a titokzatos játék , hogy az oldat tiszta. Mondd el a rejtélyt, telek és a nyomokat , hogy a csoport . Kerülje elhagyása információkat tartja lényegtelen , az egyik asszisztens lehet felfedezni, a megfelelő kapcsolat nem fogadott . Ha nem szeretné, hogy a barátok , hogy megoldja a rejtélyt, az Ön számára , győződjön meg róla , hogy elmondja nekik, hogy nem keres input , hanem beszélni a problémát.
Összehasonlítani és szembeállítani

Amikor megismerjék a telek és a folyamat egy adott misztérium játékot , akkor hivatkozhat a korábbi tapasztalatok , hogy megoldja a rejtélyt . Gyakran előfordul, hogy a játékosok újra a kényelmes stratégia minden egyes alkalommal, amikor játszanak . (például , akkor mindig tegye a legértékesebb kártyákat a tábla jobb , akkor mindig blöffölni ) ha egyedül játszik , vagy olyan számítógép ellen , próbálja felidézni játékok hasonló rejtély , hogy tájékoztassa a döntést. Például , ha játszik szerep-játék a számítógépen , gyanús karakter, aki túlságosan segítőkész .
Tanult hiszem

Csinálok egy tanult hiszem beveszünk sokkal közelebb a megoldás a trükkös rejtély. A nyomokat adott , jön fel a módját, az esemény történhetett volna . Például , ha próbál rájönni, hogy miért az emeleten egy tetthely nedves lehet felsorolni különböző módokon a víz volna be . ( pl. a víz lett volna öntöttek a földre szándékosan , lehetett kiömlött , egy jégkocka volna megolvadt .)

You must be logged in to post a comment.