Hogyan készítsünk egy emulátor

Amikor a földalatti internet royalty , az alkotók a konzolos játék emulátorok jön felülmúlhatatlan. A programozók , akik létre saját emulációs szoftver általában keresni a tekintetében az internetes szerencsejáték- közösség, különösen azok a tagok , akik élvezik a konzol a program utánozza . Ahhoz, hogy egy emulátor , akkor meg kell tanulni a konzolt szeretne versenyez , a kód az emulátor , kiadás legalább egy béta verzió, és változtatni alapján a visszajelzést kap . A folyamat létrehozásának sikeres konzolos játék emulátor gyakran több évet vesz igénybe . Utasítások
1

Tudjon meg mindent tudsz a konzolt szeretné felülmúlni . Játszani, mint sok játék is lehetséges. Olvassa el a műszaki előírásokat a rendszer , és talál egy sematikus belőle tanulni. Kitalálni, milyen hardver elemek alkotják a konzolt, és hogyan működnek. Szét az egyik konzolok és megvizsgálják az egyes összetevő , hogy pontosan mi teszi kullancs . Ennek során mindezeket a dolgokat meg kell adni egy ötlet mennyire bonyolult a konzol , milyen jellemzői vannak, és hogy ezek közül melyik a leginkább fontosak az emuláció .
2

tanulmányozza a konzol vissza katalógus kitalálni milyen játékokat szeretne az emulátor futtatásához . Például , ha létrehoz egy Super Nintendo emulátor , akkor valószínűleg szeretné, hogy a program futtatásához rendkívül népszerű címek, mint a “Super Mario World “, ” The Legend of Zelda : A Link to the Past ” és a ” Mario Kart . ” Koncentrálj emulálni a jellemzői a konzol, a népszerű címeket hasznosítani .
3

Válasszon ki egy programozási nyelv, az emulátor , és kezdjük a munkát a programozás. Ha nincs korábbi programozási tapasztalat , lenyomozni egy how-to könyv vagy igénybe venni a szolgáltatások egy tapasztalt programozó . Emuláció rajongó Marat Fayzullin ajánlja programozás az emulátor a C vagy Assembly . Míg a Közgyűlés gyorsabb , programok kódot , hogy nem ” hordozható “, ami azt jelenti, hogy csak akkor fut az operációs rendszer , amely eredetileg programozni őket . Ha azt szeretné , hogy készítsen egy multi-platform emulátor , akkor valószínűleg válassza C.
4

Kezdje programozás az emulátor . Kezdje kóddal felülmúlni a rendszer központi feldolgozó egység , majd folytassa a kód a többi rendszer komponensei . Hozzon létre egy hibakereső segédprogram , így láthatja, mi folyik a színfalak mögött , miközben az emulátor fut .
5

Próbálja futó szoftver az emulátor . Válassza ki a népszerű címet a kezdeti futni. Például, ha írunk egy Sega Genesis emulátor , fuss ” Sonic the Hedgehog 2 “. Ha a próbaüzem sikeres , fordítsd az emulátor , és hogy egy béta kiadása is az interneten . Kérjen visszajelzést a felhasználóktól az emulátor .

You must be logged in to post a comment.