Hogyan készítsünk egy Player modell Gary Mod

” Gary Mod ” egy sandbox stílusú videojáték , amely lehetővé teszi a játékosoknak , hogy hozzon létre világokat és modellek , és azokat egymásra a forrás fizikai motor . Ez a kreativitás vonzott sok új játékos , de a kezdők gyakran gond van a technikai szempontok a modell létrehozása . Miután a megfelelő lépéseket , a játékosok hozzon létre egy modellt minden kép tetszik, és nyilvánvaló , hogy a kép a játékban world.Things amire szüksége van
Milkshape 3D szoftver
VTFEdit szoftver
GUIStuidos szoftver

Show More utasítások
1

Nyissa meg a ” Gary Mod ” mappát . Nyissuk meg a modellek mappát , majd hozzon létre egy új mappát és nevezd el , amit akarsz . Lépjen ki a modellek mappát, és adja meg a Materials mappában . Látni fogja, egy másik Models mappát. Nyisd ki , és hozzon létre egy mappát , amelynek neve megegyezik az első mappa , amit tett .
2

Nyissa meg a program Milkshape 3D .
3

alatt Modellek fülre, kattintson a ” doboz”, és rajzoljon egy dobozban a képernyőn , ami körülbelül négy négyzet hosszú és három négyzet magas .
4.

Kattintson a ” közös ” gombra, és tegye a közös metszéspontjában a “X” a közepén a doboz , amit rajzolt .
5

Kattintson a ” Select “, majd a ” csoport ” alul , majd kattintson a téren , hogy kiemelje a Box és a közös .

6

Kattintson a ” ízületek ” fülre . Kattintson a ” Assign ” majd a “Set Hozzárendelt . ”
7

Nyissa meg a programot VTFEdit , és nyissa meg a képet , hogy szeretné , hogy szaporodik a ” Gary Mod “. A Fájl menüben kattintson az ” Import” és küldje el a ” Gary Mod ” mappát, majd a Materials mappát , majd a modellek mappát. Mentse el a képet a létrehozott mappát , és nevezze meg a kép után a mappába. Adja hozzá a szöveg ” _texture ” után a kép nevét .
8

Kattintson az “Eszközök ” a VTFEdit . Az Options fülön a megjelenő ablakban válasszuk a ” Generic Vertext “, majd kattintson a “Create “. Mentse el a képet a ugyanaz a fájl mentett a ” _texture ” fájlt .
9

Vissza Milkshape 3D-ben. A Materials fülön kattints az “új “. Kattintson a ” ” gombot, hogy nyit egy új ablakban. Keresse meg a ” _texture ” fájlt , amit tett a VTF programot, és nyissa meg .
10

kattintson a ” Assign” a Materials fülön Milkshape 3D-ben.
11

exportálása a képet egy új mappát az asztalon . Egy ablak jelenik meg kérdezem specifikációk ; válassza a ” Reference ” törölje ” sorozat “, és kattintson az “OK . ”
12

exportálása a fájl másodszor , de hozzá ” _collision ” után a szöveg . Mentse el az új mappát az asztalon .
13

nyitott Notepad . Illessze ezt a kódot a dokumentumot :

$ ModelName ” /YourModel //YourModel.mdl ”

$ cdmaterials ” modellek //YourModel ”

$ mérleg 1.0

$ surfaceprop “Metal ”

$ body “Body ” ” /YourModel.smd ”

$ sorrend “idle ” ” /YourModel.smd ” fps 30

$ collisionmodel ” /YourModel_collision.smd ”

{

$ tömege 40

}
14

Menj a ” Szerkesztés “, majd a “Csere , “és a típus” /YourModel “a Mit keres mezőben. Cserélje ki a “test ” , majd kattintson a “Összes cseréje “. Mentse el a mappát az asztalra az új mappát. Mentse a fájlt compile.cq és módosítsa a fülre, válassza a ” Minden fájl ki van választva . ”
15

Nyissa meg a program GUIStudios . Válassza ki, melyik játék van : Orange Box vagy a Half-Life .
16

Nyissa meg a fájlt gameinfo található a ” Gary Mod ” mappát .
17

Nyissa ki a fordítás . CQ mentett fájlra az asztalon új mappába .
18

kattintson a ” Fordítsuk a GUIStudios . ”
19

Nyissa meg a ” Gary Mod ” mappát, és másolja a mappát az összes képet , amit létrehozott.
20

Nyissa info dokumentumot a ” Gary Mod ” mappát , és adjuk hozzá a következő kódot:

” 0 ”

(

“Információ”

(

” változat ” az “1 ”

“name” “test”

)

” bejegyzés ”

(

” 1 ”

(

“Model ” ” models/Name/Name.md1 ”

)

)

)
21

Cserélje ki a “Név” szót a nevét a maga által létrehozott mappákat a modellek mappában ” Gary Mod “.
22

Teszteld a képet megnyitja azt a ” Gary Mod “.

You must be logged in to post a comment.