Hogyan hozzunk létre egy Kincskereső vagy Csillagvadászat

scavenger vadászik olyan játékok, ahol a csoportok vagy egyének vadászni körül a nyomokat egy lista vagy térkép , általában egy nyom vezeti őket , hogy a következő , amíg az egyik csapat megtalálja az utolsó nyom , és nyer . Clues lehet jegyzeteket , találós kérdések , játékok és képek . Scavenger vadászik szórakoztató társasjátékok gyerekeknek és felnőtteknek ; lehetnek egyszerű vagy szó , mint akkor imagine.Things amire szüksége van
Paper
toll , két, csapat (vagy több)
Show More utasítások
Térkép -style kincs vadászat
1

Rajzolj egy térképet a tervezett vadászterület . Ez lehet egy kertben , egy bevásárlóközpont, vagy az egész várost. Hozzon létre szaggatott vonal mutatja a csapat , ahol kell menni. Döntetlen Xs minden úticélját és felhívni a nyilvánvaló helyeken, vagy tereptárgyak, mint egy tó, vagy a népszerű áruház .
2

Hozzon létre egy második térképet azonos az első ; ez lesz a másik csapat . Ha több , mint a két csapat , hogy további térképeket minden . Döntse el, milyen objektumokat fog tenni minden hely . Akkor nem kell , hogy írjon ki nyomokat a következő hely, mert minden csapatnak már van egy térkép vezeti őket . Ötletek objektumok lehetnek párt támogatja , történelmi tények , érdekes helyeket vagy játék. Már minden csapat írja le az információkat , vagy vegye a tárgyat , hogy bizonyítani, hogy voltak a helyszínen .
3

határidőt a csapatok , mielőtt elküldi őket . Ez létre fog hozni suspense és egy extra izgalom a játékosok . Válassza ki a fődíjat a győztes csapat , amelyik csapat visszatér a megadott időben az összes információt, vagy tárgyak első nyer.
List -style csillagvadászatban
4

írása találós kérdés vagy nyom minden csapat , ez lesz a kezdő nyom . Ezek általában jobban működnek, az idősebb gyerekek vagy felnőttek, akik képes dekódolni a bonyolultabb nyomokat. Válassz egy vadászterület , mint a plázában, vagy egy másik nagyobb méretű területek . Az első nyom majd utalnak , ahol a második nyom el van rejtve. Clues lehet egyenes előre- vagy hülye játékokat minden csapatnak kell játszania , mielőtt nyomon követni a következő nyom . Adja meg az első nyom , hogy minden csapat egy időben , és elküldi őket . Adja meg a csapatok egy határidőt , hogy meg kell tartania , hogy nyerjen.
5

elrejtése a második nyom vagy rejtvényt együtt az első nyom adatait. Ellenőrizze, hogy a rejtvények nem túl bonyolult , de még mindig az eredeti , és kihívást jelent. Folytassa bujkál annyi nyomokat , amit akar ; A játék is lehet hosszú vagy rövid , mint szeretné. Minden csapatnak szüksége lesz egy sor nyomokat , így az első csapat érkezik nem veszi az egyetlen nyom . Ön elrejtette a nyomokat az ugyanazt a foltok , vagy teljesen különböző útvonalakon minden csapat .
6

Írja be az utolsó nyom , hogy vezesse a csapat haza , vagy a ” alaptáborba . ” Az első csapat érkezik minden a nyomokat, és a megadott határidőn belül nyer. A győztes csapat kapja a fődíjat , ami bármi lehet . Ttypically scavenger vadászik , hogy buta díjak, de bármi lehet a pizzát vacsorára ékszerek .

You must be logged in to post a comment.