Szórakoztató Homok Játékok

Mint szülő, azt akarjuk, hogy a gyerekek a legjobb tudunk biztosítani . Gyakran előfordul, hogy veszünk nekik drága interaktív játékok , hogy rögzítse , és világosítsa meg elméjüket . Az igazság az, hogy nem kell , hogy a nagy , high -tech vásárlások pozitív bevonják őket az oktatási vagy szórakozás . Sand egy természetes elem , és sok esetben szabad játszani ; Azonban van még homok szórakoztatóbb, mint ásás lyukak és épület kastélyok. Sandathon Távolugrás : Matton

Gyűjtsd össze a gyerekek együtt versenyezni a Sandathon Távolugrás . Kezdje azzal, hogy minden gyermek egy bottal , hogy megjelölje a folytatásban . A gyerekek tudják írni a nevüket a botok a marker vagy színes őket bármilyen módon tetszik. Ezután használja a botot , hogy rajzoljon egy vonalat a homokba , hogy a kiindulási pont . Séta körülbelül 10 méter előre , és felhívni egy vonalat a homokba , hogy az ugrás pont . Minden gyermek indul a kiindulási pont , és fut , amilyen gyorsan csak lehet felé ugrás pont , ahol ugrik , amennyire csak tud . Tudják használni a botokat , hogy jelölje meg a lábukat a föld . A gyermek, aki ugrik a legtávolabbi , nem esett át , az nyer.
Treat keresése

Egy másik játék, a szórakozás a homokban jár egy kis felkészülés . Használjon két műanyag , lezárható edényekbe a ház külön kezeli a csapatok . Bury tartályokat külön a homokban , és jelölje meg minden helyszínen egy kis X. Keresse meg a kiindulási pont a játék valahol távol a X jeleket. Most számít a lépéseket , ahogy gyalog tereptárgyak körül. Ha nincsenek tereptárgyak , hozza létre azokat a rajz több X a homokban . Írja le az irányok és lépések számát , hogy az egyes földrajzi és hozzon létre egy diagram , amely részletezi a módja annak, hogy az egyik utolsó X . Most , ismételje meg ezeket a lépéseket a másik diagram a második X ​​, így a két csapat játszhat . Break a gyerekek fel munkacsoportokat, és minden csapat egy térképet a saját végső X. Az első csapat , hogy elérje a X nyer , de mindkét csapat a kezeli találnak .
Sand Maze

hogy egy hatalmas labirintus ki a homokot , hogy mindenki vándorol át . Bottal , kijelöl egy kiindulási pont , és írni “Start “. Majd válasszon egy végpont és írni ” Finish “. Most , használja a botot , hogy dolgozzon egy sort az elejétől a végéig , de hogy a vonal megy az egész területen , figyelembe balra fordul, és jobbra fordul , mielőtt eléri a rendeltetési helyére . Majd rajzoljon más vonalakon az elejétől a végéig , és a vonalak , amik az egyik vonalról a másikra , és át ezeket a sorokat a korlátok , mint a pálca , kagyló vagy sziklák. Minden játékos kell, hogy a maga módján az elejétől a végéig nem éri el a korlátot .

You must be logged in to post a comment.