Hogyan juthat fel a lépcsőn , hogy Morpha a The Legend of Zelda : Ocarina of Time

Egy bizonyos ponton a “The Legend of Zelda : Ocarina of Time , ” játékosoknak kell utazniuk, hogy a Water Temple szembeszállni és legyőzni Morpha , amorf szint főnök felelős a burgonyavész tó Hylia . Csak elérése előtt Morpha szobájába a Water Temple , a játékosnak meg kell mászni egy csúszós lépcsőn , miközben elkerüli a három mozgó tüske csapdákat. Ez az utolsó akadály az utat , hogy szembeszálljanak Morpha és helyreállítása tó Hylia egészségre . Utasítások
1

Állj meg a lépcső alján . Nézze meg a tüske csapdák mozog , hogy kedvet kapjanak a ritmust. Ha elütötte egy , akkor lesz sérülés és esik vissza a mélybe. A lépcsők csúszósak , így nehéz mászni, és lehetetlen, hogy mászni gyorsan.
2

Kerülje megy fel a közepén a lépcsőn. Van jobb tapadást a közepén, de a tüske csapdákat sokkal valószínűbb, hogy eltalált . Menj fel a bal vagy jobb oldal helyett .
3

Kezdje megy fel a lépcsőn , amikor a legközelebbi tüske csapda lepattanó a falról legközelebbi és fejek , hogy a másik oldalon . Meg kell folyamatosan haladni , vagy csúszik hátra . Ne engedd el a forward gomb, nem ugrik ; ez is, hogy tolja vissza az alsó .
4

Folytassa fel a jobb vagy a bal oldalon. Ha úgy gondolja, befut egy tüske csapdába , mint amit elért felfelé , engedje el az előre gomb rövid , így Link csúszik hátra kicsit. Folytatás jövőre , ha a tüske csapda távolodik .
5

Próbálja újra , ha ütött , és esik az aljára. A legfontosabb eleme a siker egyre érzed, az időzítés a tüske csapdák , ahogy mozog a lépcsőn. Mindig időben a feljutás szerint a mozgásokat.

You must be logged in to post a comment.