Útmutató a Domino Játékok

Dominó , a téglalap alakú kis cserép , különböző számú pontok minden cserép , lehet használni, hogy játsszon több játékot . “Öt -Up “, ” 42 “, ” mexikói Train ” és ” Chickenfoot ” csak néhány a variációk játszott ezekkel a csempe. Bár ezek a dominó játékok mindegyike különböző , van néhány hasonlóság közöttük. Domino Zsargon

Az egyes Domino darabok gyakran nevezik a csontok , csempe vagy kő játék. Az üres cserép az egyik nélkül foltok , amelyeket általában ” magokat “. Egy kettős egy cserép , hogy ugyanaz a foltok száma mindkét végén a csempe. A csont halom vagy csont udvar közös nevet a halom dominó , meghatározott arccal lefelé az asztalra , ahonnan minden játékosnak meg kell hívni egy bizonyos a körülmények . A nagy cserép egy több maggal ; fény csempe egy kevesebb maggal. A ” shuffle ” kifejezés keverés fel a csontokat , a csont udvar , és “dolgozzon ” a játékosnak ki kell vennie egy dominó.
Five – Up vagy Muggins

A játék öt -Up , a pontozási dominó játék kezdődik minden játékos rajz egy dominó . A játékos, aki a legnehezebb Domino kezd. Minden játékos majd rajzoljon 5 lapkát a csont udvaron. Az első játékos egy dominó az asztalra ; a második játékos kapcsolódhat a dominó a megfelelő számú maggal. Ha nem tud , azt kell felhívni a csontról udvaron. Ha ez a cserép nem lehet lejátszani , ő megy . A játék folytatódik mindkét irányban az eredetileg megállapított dominó . Amikor az első kettős játszott , négy különböző vonalak képezik le , hogy az egyik csempe . Minden további páros , játék csak továbbra is a sorban.
< P > A cél Five -up , hogy pont többszöröse 5 a dominó végein a vonalak. Ha az első cserép lejátszott 4-3, és valaki csatlakozik a 3-6 hogy csempe , a végén a vonal ( 4 és 6) adja ki a 10 , így a játékos , aki játszott a 3-6 cserép 10 pontot . Ha a következő játékos játszik , 2-4 , hogy a játékos nem kap pontot , mert a végén nem adja ki a többszörösére 5. Ha azonban a következő játékos következik , hogy a 2-2, a végén ( 2, 2 és 6) adja ki az 10 , így a játékos 10 pontot . Játék addig folytatódik, amíg egy játékos eléri a 150 pontot .
Mexican Train : Matton

Mexican Train játszott hasonlóan . Azonban minden játékos húz 15 cserép a csont udvaron. A játékos, aki a legnehezebb dupla megy először forgalomba a kettős közepén a fórumon. Az első fordulóban minden játékosnak meg kell játszani , hogy a dupla annyi saját csempe lehetséges. Az első kör után , játékos csak egy cserép egy időben. Minden játékos csak akkor játszhat a saját ” vonat” csempék haladva az eredeti kettős ; Azonban , ha egy másik játékos nem tud játszani a vonaton , hoz egy játék darab tetején a vonat és a többi játékos is hozzá a vonatára . Ha kettős játsszák , minden normál lejátszás megáll , amíg valaki tud tenni egy cserép a számát a kettős a kettős. Ha valaki nem tud játszani a sor , akkor le kell vonnia a csontról udvaron, és ha még mindig nem tud játszani , akkor elveszíti a kanyar . A játék addig folytatódik , amíg az egyik játékos kimeríti a dominó .

You must be logged in to post a comment.