Hogyan tervezzünk egy térképet a Game

Akár a Dungeon Master egy asztali játék, vagy a fejlődő a legújabb first-person shooter , a szerkezet a szintet játszani mind határozzák térképeket . Kis környezet fogalmak végül váljon nagyobb topográfiájának használni, mint egy játék támogatásnak , vagy fejlődött tovább a 3D-s környezetben , és egész játék világ .

Nem kell , hogy egy nagy -name játékfejlesztő térképek készítését . Nem számít, milyen játékot hoz létre , a rendszer létrehozására térképek ugyanaz marad . A kis költséggel és egy kis fantázia , meg lehet hívni a saját játékot térképeket home.Things amire szüksége van
grafikon Paper
Ruler
Mechanikus ceruza
Fine tip pen
Szerkesztési iránytű
szögmérő
Show More utasítások
1

Írj le mindent szeretne felvenni a térképet . Ha létrehoz egy térkép külső környezet , dönti el, hogy egy egész kontinens , vagy csak egy részét egy. Ha létrehoz egy belső térkép , úgy, hogy bonyolult a szerkezet lesz . Lejegyez jegyzeteket arról, milyen hangulatban szeretne elérni , milyen éghajlat a terület van, és milyen lények barangol a táj .
2

felvázolni egy durva tervezetét a térképen. Rajzolj egy part , ha ez egy kontinens , vagy ha a szárazföldi határokon nagy vízfelületek . Jegyzeteket , hogy hol szeretné hegyvonulatok , barlangok , völgyek és erdők . Jelölje ki a helyszínen a nagyobb városok és falvak . Ha térképet rajzol a börtön vagy a belsejében egy épület , győződjön meg róla, hogy felvázolni a rejtett átjárók , kincs, szobák és szobák nagy ellenség .
3

Fogd a vonalzót , és mérje ki a skála a térkép . Mondja el, hogy szeretné, hogy a sziget , hogy 1000 méter hosszú , és úgy dönt, hogy minden 1 cm a milliméterpapíron képvisel 40 méter. A szigetet kell majd 25 centiméter hosszú. Ezután szünet a mérési le tovább , hogy a távolságok a térképen, könnyen érthető különböző szempontból ( pl. : 1 cm eléri a 40 méter vagy 131 láb) . Írja le a mérések a sarokban a térkép .
4

Döntetlen a térképet egy darab milliméterpapírra , ügyelve arra, hogy kövesse a kezdeti vázlat és a skála mérések . Használja a vonalzót felhívni egyenes élek , a szövegezési iránytű felhívni körök és a szögmérő mérni szögek . Add hozzá semmit a térképet , hogy elfelejtette, hogy helyezze el a piszkozatra . Nevezetességek , műemlékek és a veszélyes területek néhány dolog, amit lehet, hogy kimaradt . Tudja meg, merre van észak a térképen, és felhívni egy nyíl jelzi északra .
5

Vigye topográfiai és a környezeti elemek a térképen. Vázlat leveles vagy bokros területeket , hogy képviselje erdők , sziklás és egyenetlen területek képviseletére hegyek és a rövid , ismétlődő vízszintes vonalak képviseletére sivatagban. Add kiállt , és egyenetlen élek a tengerpartok. Amikor egy dungeon , sötét pezsgő medence lehet iszap , miközben egy sötét cikcakk jelenthet egy hatalmas hasadék . Győződjön meg róla, hogy adjunk ajtók, csapdák , szörnyek és kincs . Döntetlen bútorok és egyéb dekoráció , ha tervez egy épület belsejében .
6

Hozzon létre egy szimbólumot legenda. Az emberek ezt a táblázatot hivatkozni , amit a környezeti rajzokat a térképen, értem . Használjon külön papírlapra e . Mivel azt szeretné, hogy az emberek tudják, hogy a lombos területet a térkép egy erdő , felvázolni egy részét lombos területen, és címkét, hogy ” Forest” . Nem ugyanaz a hegyek , sivatagok , a parlagon heverő és minden egyéb jelölés a térképen, amely megzavarhatja a játékosok . Ön is létrehozhat jelmagyarázat a lények , csapdák , és minden más .
7

Jelöld a nevét tereptárgyak , városok és nevezetessége . Tedd nevek kontinensen , víztestek és fontos darab földet. A Dungeons és belső terek , a címke szobák és különböző részein a szerkezet . Ez megkönnyíti a játékosok , hogy kitaláljuk, hol vannak földrajzilag . Regisztrálj , dátum és címke a térképen. Írd le, mi a játék , vagy a kampány , hogy az , amit földtömeg tartozik, és a nevét a terület , vagy a szerkezet is. Ha a térkép része egy több szintes épület , győződjön meg róla, hogy jelezze, milyen emeleten van.
8

Trace át a térképen, a finom tip pen , hogy ez tartós . Hagyja ki ezt a részt , ha azt szeretné , hogy törölni részei a térképet, és újra a dolgokat , mint a játék megy tovább. Azt is színes a térkép színes ceruzák és jelző, amely segít , hogy a különböző terepeken és a belső funkciók több felismerhető .

You must be logged in to post a comment.