Mahjong kezdőknek

Mahjong nyúlik vissza, 1100 AD, amikor a játékot játszották a fa lapok és csempék a kínai parasztok. Most, egy egyszerűsített változata megtalálható az alapértelmezett programot több számítógépes operációs rendszerek, beleértve a Windows Vista . Amellett, hogy egy általános szórakoztató és szórakoztató játék , Mahjong egy nagyszerű módja annak , hogy telik az idő és a munka a szem és a megfelelő készségeket. Mahjong Szabályok

A cél az, hogy töltsenek ki egy kézi csempe vagy kártyát, mielőtt a többi játékos . Általában Mahjong játsszák az asztalra , vagy kemény felületre elég nagy ahhoz, hogy tartsa az összes csempe, és legalább négy játékos. Mahjong állványok is fel lehet használni , hogy tartsa a csempe a játék során .
< P > Minden Mahjong készlet 144 csempe. Keverd meg a csempék és tegyétek le az asztalra vagy állványra. Minden játékos válasszon egy cserép , amíg a keleti szél cserép választják . A játékos azt választja, a keleti szél cserép képes megválasztani saját kívánt helyet az asztalnál . A többi játékos is helyet ilyen módon végzés szerint már úgy döntöttek, hogy tiszteletben Wind csempe. Ezután foglalkozik minden játékos 13 csempe. A játékos , hogy úgy döntött, a keleti szél cserép fogják kezelni 14 cserép , és indítsa el a játékot elöntve az egyik vagy a csempe. Helyezze az extra csempe a Mahjong rack és gyűjtsük össze a halom , és csúsztassa a halom el a játékot.
Mahjong játék

A kitöltött Mahjong kéz három vagy pungs négy és egy pár . Pungs csoportjai három egyezési csempe, és egy pár egyik csoportja egyezési csempe . Pungs helyettesíthető Chows , vagy numerikus szekvenciák három csempe. Hozzon létre egy chow által párosítás csempe , mint a 3., 4. és 5. , illetve az 5., 6. és 7.

Töltse ki a kezed a rajz csempék és megteremti pungs és egy pár . Minden játékos továbbra is felhívni csempe sorrendben által kijelölt kezdeti Wind csempe kiválasztási folyamat . Végre kell hajtani a stratégiai lépések elhagyásával csempe, hogy haszontalan neked a játék során . Csempék, mint egy sárkány és a szél ki kell dobni, ha nem tudja párosítani őket azonos csempe . Tartsa sárkányok és szelek csak akkor lehet létrehozni egy pár . További információ a stratégiai visszadobás és mozog , megtekintheti a referencia alábbi linkre .
< P > Az első játékos, hogy töltsenek ki egy Mahjong kéz a pontszám számít . A második helyezett játékos , vagy játékos , hogy szüksége van csak még egy cserép , mielőtt a kéz befejeződött, szintén a pontszám számít . Az nyer, aki a legtöbb pontot , megnyeri a játékot . További információk a Mahjong és eredetét a játék , kövesse a referencia alábbi linkekre .

You must be logged in to post a comment.