Interaktív Lány játékok

Lányok gyakran szórakozni együtt csinál hülye dolgokat. Ezek jellemzően élvezik így egymás makeovers , merész egymást, hogy nem felháborító dolgokat, és ömlött titkait. Ha van egy lányos party tervezett , és azt szeretnék , hogy mindenki egymásra , játszani néhány játékot , hogy megtörjön a jég , és kap , hogy jobban megismerjék egymást . Make- Up Csillagvadászat

Szedjétek össze több árnyalatú rúzs , szemhéjfesték és elpirult . Keverjük össze a smink a készlet három szín . Például, az egyik meg lesz a lila rúzs , lila szemhéjpúder és lila elpirult. Legyen annyi készlet , amíg van pár a csoportban. Írja be a színeket a készlet van külön cédulák . Hide az egyes smink elemek külön-külön az egész párt helyet. Osszuk a lányokat párokat , és minden egyes pár vedd ki a cédulát . Amikor azt mondod : ” Menj , ” a párokat keres a készlet smink . Az első pár , hogy keresse meg a három elem , és tegye a sminket nyeri a játékot .
Eladni

Ülj a lányok le egy kört a teremben tárgyakat. Válasszon egy lánnyal kezdeni. Ő választja ki bármilyen tárgy a szobában, és kiválaszt egy játékos , hogy egy kereskedelmi róla. Ez a lejátszó tulajdonképpen felveszi a tárgyat , és beszélni az értékesítési pontok , és miért a játékosok kell venni. Ha 30 másodperc telt el , hogy a játékos leül, és felvesz egy új objektumot, és új játékos , hogy egy új kereskedelmi
fény az Air Race

vonal a lányok két-két , ​​vagy három csapat . Adj minden lány egy szívószál . Helyezzünk egy darab papírzsebkendőt a földön előtt minden első ember a sorban. Amikor azt mondod : ” Menj , ” a lányok, mind a lehajolván és szopni a papírt fel a sorsot , majd verseny a másik végét a szobába, és vissza anélkül, hogy elejtette a szövetet. Ha egy játékos nem csökken a papír , ő is , hogy vegye fel újra , mielőtt ő is folytassa vissza a sorban. Az első csapat sikeresen versenyezni oda-vissza nyer .
Fura hangokat

Gyűjtsd össze mindenkit egy kört a padlóra . Válasszon egy játékos ki a csoportot, hogy a kitaláló . Ő ül a kör közepén és behunyja a szemét . Ahogy visszaszámol 10-től , a többi játékos minden kereskedelmi foltok a körben. Egyszer ő befejezi számítva , a kitaláló eléri a karját , és megérinti a lejátszó. A játékos azt mondja: ” Mit akarsz ? ” egy álcázott hangon . A kitaláló kell kitalálni, hogy ki mondta. Ha ő kitalálja a jobb , ő kereskedik helyeken a személy. Ha ő nem , ő is , hogy továbbra is annyi fordulót tart , amíg a lány találgatások helyesen .

You must be logged in to post a comment.