Hogyan készítsünk saját építő játék

Építési játékok, mint a SimCity és variánsai vagy verseny birodalom-építő szimuláció , mint a civilizáció és a Spore évekbe telik , hogy dolgozzon. De ha elkezd egyszerűen és a munka az utat felfelé , akkor van egy működő prototípust a mindössze néhány hónap. Érdemes lehet dolgozni, hogy ki papíron először próbáljon ki egy szöveg-alapú számítógépes változat mellett , akkor talán az ANSI verziót , mielőtt egy teljesen interaktív grafikus változatban . Nincs hasznosak shortcuts.Things amire szüksége van
grafikon papír vagy a számítógép spreadsheetPencilsGraphic tervezés számítógépes programProgrammerGraphic artistWeb hosting számla

Show More utasítások
1

Válasszon témát . Lesz a játékosok , hogy az épület egy épületben , a város , egy ország vagy egy világot? A szint a komplexitás a tervezési felmegy exponenciálisan minden nagyobb földrajzi egységet , ha nem akar egy leegyszerűsített verzió , például egy ország, amely nem kell aggódnia a külföldi megszállók , a bűnözés , az infláció , a munkanélküliség , a természeti katasztrófák és egyéb tényezőket, amelyek valódi nemzeti vezetők arcát .
2

Design a lejátszó felület . Vajon a játékosok képesek beállítani az árakat ? Építeni épületeket és utakat ? Connect segédprogramokat ? Talk ? Ha egyszer úgy dönt , hogy a játékosok képesek lesznek , hogy befolyásolja a szimuláció, akkor is meg kell , hogy határozza meg azokat az állapot kijelzők és gombok /menük , így könnyen olvasható és használható .
3

Ismerkedjen a döntési fák , mert most lesz a barátaival a következő néhány hónapban . Az egyik leginkább időigényes folyamatok tervezése interaktív videojáték a beállítás a terepet a programozó . Meg kell kezdeni egy új játékos , és eldönteni, hogy mi fog történni az összes lehetséges állapotát a játék, amikor a játékos rákattint egy gombra , vagy menüpontot . A státusz a változó állapotait mindent, amit a játékos irányítani , és minden esetben, ha a program létrehoz a saját ( pl. természeti katasztrófák , a népesség szintjén , lázadások ) . Ha még nem tervezett minden lehetséges játékosnak választás minden lehetséges változókat , a játék összeomlik . Egy táblázatkezelő vagy kereskedelmi döntési fa program változtatni sokkal könnyebb .
4

Proof meg döntési fa . Ha például , a játékos befolyásolhatja hat változó , győződjön meg róla, hogy hat eredményeket minden lehetséges játék állapotát. Érdemes lehet , hogy valaki , hogy segítsen , mert még a legegyszerűbb szinten a kölcsönhatások és reakciók létrehoz egy döntési fa , hogy vesz egy kötegnyi papír vagy pár megabájt egy táblázatot . Ne feledje, hogy néha a status ágyazhatók egy másik , hogy ugyanazokat a változókat különböző eredményeket különböző pontjain a játékban.
5

Írd le a játékszabályokat , ha a döntési fa teljes. Meg kell adnia a narratív formában a választások és következmények minden játékos cselekvés . Ha még nem szerepel szintező (milyen játékos eléri nehezebb szinten a szimuláció ) , akkor érdemes gondolni , hogy ha jön a szabályokat , és módosíthatja a lejátszó felület és a döntési fa hozzá szinten játszhatunk , hogy teszi a játék továbbra is érdekes, hosszabb ideig.
6

Hire programozó. Ha a tervezett grafika 2D-s és a mechanika elég egyszerű , akkor lehet, hogy intézd el a Java vagy a C + + . Ha több pénz és ambíció , akkor megpróbálhatja csinál a szimulációs játék C # vagy valamilyen 3D-s modellező program .
7

bérlése a grafikus, ha azt szeretnénk, művészet annyi realizmus felhívni a játékosokat a játék . Ne feledje, hogy lehet, hogy újra része a művészet különböző kontextusokban, így próbálja megtörni a kérelmek művészet le az alapegységek , majd rendezze őket a háttérben magad. Meg kell tartani a programozó , hogy integrálja a képernyő képét a programba .

You must be logged in to post a comment.