Tippek a Spyro a Wii

Spyro a sárkány egy lila rajzfilm sárkány , aki a csillagok egy sor videojátékok , amelyben repül , tüzet lehel és izgalmas kalandok , ahogy megpróbálja megmenteni a hazát a gonosz erői . Míg az első játék a Spyro sorozatok kerültek bevezetésre Playstation exkluzív , majd játék a “Legend of Spyro ” sorozat is megjelent más konzolokon , többek között a Nintendo Wii . “The Legend of Spyro : The Eternal Night ” címmel 2007-ben , és a “The Legend of Spyro : Dawn of the Dragon ” címmel 2008-ban. Lineáris játékmenet

Amíg lehet mozgatni Spyro gyakorlatilag bárhol a szintek keresztül futó , sárkányrepülés vagy ugrás , feltárás csupán egy extra , nem pedig a játék középpontjában . Mindkét Spyro játékok a Wii van lineáris játékmenet , bár úgy tűnik, hogy nagyon nyitott végű . Figyelje meg a szintet kilép , mert nem lesz képes befejezni minden szinten, és előre a következő , ha kilép a megfelelő helyre .
Attack Stratégia

Spyro kezdődik minden játék nagyon kevés támadást az ő arzenál , de fog keresni új képességek , mint amit elért a játék szakaszban. Spyro farka támadás ” az alapvető harci lépés ” szerint a Game Spot . Ez a támadás akkor kell használni , gyakran az elején szakaszában , legalábbis addig, amíg van nyitva egyéb képességeit. “Dragon Time” megtalálható a “The Eternal Night , ” az a képesség, hogy lassulni idő egy rövid ideig . Ez akkor hasznos, mind a harcoló ellenségek és megoldása időzített rejtvények . A ” Dawn of the Dragon ” Spyro van Cynder a sárkány, mint a partner az egész játék. Meg lehet váltani a vezérlő két karakter tetszés szerint. Válassza ki a Spyro amikor szükség van erősebb támadásokat és Cynder amikor szükség van a gyorsabb mozgás .
Ugrások és Flying

A “The Eternal Night , ” kettős ugrások bevezetésre. Bár ez a játék a funkció nagyon hasznos lehet a között mozgó területek és pouncing az ellenséget , akkor nehéz elsajátítani. Pontosan A gomb sajtó : Várj egy gyors ütemet az első ugrás hajtódik végre , majd nyomja meg a gombot. Ha megnyomja a gombot, túl későn , akkor gyorsan visszatér a földre . Spyro is lebeg a “The Eternal Night “, de nem maradhat a levegőben hosszú ideig . Lebeg , amíg csak lehetséges , ne irányt váltani , amíg nem kell , mert kezd a süllyedés a földre .

“Dawn of the Dragon ” Spyro elnyeri a képes repülni , egy kibővített változata ő lebeg képes a korábbi Spyro játék . Spyro tud repülni minden irányba határozatlan időre , a hasznos módszer , amely nagy távolságok gyors . Azonban a véletlen széllökések is kopogtattak Spyro vissza a földre , így nem lehet repülni az egész játékot.

You must be logged in to post a comment.