Sakk Piece Műszaki

Minden sakkozó kezdi a játékot 16 darab parancsnoki . Minden darab különböző mozdulatok és képességek . Egyesek többet ér, mint mások szempontjából a hatalom és a hatékonyság . A játékosnak meg kell birkózni , hogyan kell használni minden darab , hogy versenyképes legyen a játék a sakk . Király

Minden játékosnak meg kell védenie a király , miközben törekszik, hogy sakk-matt az ellenfél király . A király kezdi a játékot , a jobb oldalán a két középső négyzet a hátsó sorban . Ez csak mozog egy négyzet egy időben , bármely irányba , és úgy darabok ugyanúgy, kivéve, ha a másik darab az ellenfél király . A király nem tud mozogni az egy térben egy másik király . A korai szakaszban a sakk általában töltött kiépítése hatékony védelmet a király körül .
Királyné

A királynő a legerősebb darabja . Meg tudja mozgatni vízszintesen vagy átlósan nyílt terek tetszőleges számú szóközt . Ez is eltarthat darabokat azonos módon. Ez jelentős előny , hogy az ellenség királynő anélkül, hogy elveszítené a saját. Az egyetlen alkalommal, amikor a királynő valaha feláldozni az, ha cserélje ki a szembenálló királynő . A királynő kezdi a játékot, mellette a király , saját színes négyzet közepén a hátsó sorban.
Bástya

Varjak a kastély alakú darabokra , hogy indítsa el a játékot a sarkokban a fórumon. Minden játékosnak két bástya . Varjak mozoghat nyitott terek, egyenes vonalak , és mint ilyen, irányítani az egész sort , és hogy darab egy nagy távolság. Ők a legalkalmasabbak a végjáték , amikor a csoport nyitott, elég nekik, hogy szabadon mozoghatnak.
Bishop

püspökök a darabok hagyományosan alakú püspöki kalap , amely indul a játék között, a lovagok és a király és királyné . Mozognak átlósan a nyílt terek nem ismer határokat. A püspökök általában tekintik egyenlő a lovagok , de a püspök erősebb a nyílt fórumon a végjáték , mert képes lefedni több helyet, mint egy lovag .
Knight

lovagok a ló alakú darabokra, hogy indítsa el a játékot csak belül minden Bástya hátoldalán rangot. Mozognak az L -alakú, majd két négyzetet , majd oldalra egy négyzet bármely irányba . Knights ugrik át a többi darab az üres terek . Knights több hasznos a korai szakaszában a játék , amikor a tábla zsúfolt. Ez szálljon le a hátsó sorban könnyebb és támadások gyorsabb, mint a többi nagy darab.
Pawn

gyalog a gyalogos a sakktábla . Minden játékos kezdi a játékot, nyolc gyalog , az egyik előtt minden az ő erősebb darabot a hátsó rangot. Gyalogok lehet mozgatni a két négyzet egyenesen előre az első lépést , feltéve, hogy mozognak a nyitott terek , de aztán csak mozog egy négyzet előre, egy időben. Ők csak akkor darabokra mozgatásával átlósan , hogy elfoglalja az ellenség téren. Ha a Gyalog teszi, hogy az utat az ellenzék hátsó sorban , akkor elő kell segíteni , hogy legyen bármely más darab .

You must be logged in to post a comment.