Hogyan készítsünk saját Yoshi Island flash Levels

Sok rajongók és a kritikusok úgy vélik : ” Super Mario World 2 : Yoshi szigete ” a Super Nintendo egyik legjobb címek Nintendo hosszú futás Mario sorozat. Bár a Nintendo megkísérelte visszaszerezni a varázslatos játék számos alkalommal, mely folytatások és átformálja a Game Boy Advance és más rendszerek, étvágya ” Yoshi szigete ” stílusú szórakoztató is fennáll . A saját ” Yoshi szigete ” sziget szintje egy flash játék , akkor létre kell hozni a saját ” Yoshi szigete ” stílusa sprite és fejleszteni a játékot, és a szintek segítségével Flash.Things amire szüksége van
Adobe CS4 Professional szoftver

Show More utasítások
1

Vásároljon Adobe Flash CS5 Professional az Adobe honlapjáról , vagy kedvenc boltodat .
2

telepítse a Flash az utasításokat a szoftver .
3

letöltheti a forráskódot egy egyszerű platform játék elérhető kirupa.com . Nyissa meg a. Fla fájlt, és mentse el újra a címet , amelyet választott. Ez az ” Yoshi szigete ” szint játék fájlt .
4

Microsoft Paint vagy más képszerkesztő programot , hogy saját Yoshi Island sprite . Ha Ön az eredeti patron , akkor Snes9x vagy más emulációs szoftver kivonat sprite egy ROM kép ” Yoshi szigete . ” Behozatali ezeket sprite be a ” Yoshi szigete ” szint játék fájlt .
5

Place mozgás és ugrás kódot a ” Yoshi szigete ” játék. Nyissa meg a Műveletek menü a Yoshi sprite , és illessze be az alábbi kódot, hogy Yoshi lépés :

onClipEvent ( terhelés) {

speed = 0;

maxmove = 15 ;

}

onClipEvent ( enterFrame ) {

if ( _root.dead ) {

this.gotoAndStop ( “halott “);

} else {

sebesség * = 0,85 ;

if ( sebesség > 0) {

dir = “right ” ;

} else if (sebesség < 0) {

dir = “left ”

}

if ( dir == ” right”) {

this._x + = sebesség,

_root._x – = fordulatszám;

}

if ( dir == ” bal “) {

this._x + = sebesség,

_root._x – = fordulatszám;

}

if ( Key.isDown ( Key.LEFT )) {

if ( sebesség > , – maxmove ) {

sebesség – ;

}

this.gotoAndStop ( ” run” ) ;

this._xscale = -100 ;

} else if ( Key.isDown ( Key.RIGHT )) {

if ( speed < maxmove ) {

sebesség + + ;

}

this._xscale = 100;

this.gotoAndStop ( ” run” ) ;

}

if ( sebesség <1 && sebesség > -1 && ! támadó ) {

speed = 0;

this.gotoAndStop ( ” idle “);

}

}

}

be a következő kódot , hogy a gravitáció a játék, és lehetővé teszik Yoshi ugrani :

if ( sebesség <1 && sebesség > -1 && ! ​​támadó ) {

speed = 0;

this.gotoAndStop ( ” idle “);

}

if ( Key.isDown ( Key.UP ) && ! ​​ugrás ) {

ugrás = true;

}

if ( jumping) {

this.gotoAndStop ( “ugrás “);

this._y – = ugrás ;

ugrás – = 0,5 ;

if ( ugrás < 0) {

esés = true;

}

ha ( ugrás < -15 ) {

jump = -15 ;

}

}

You must be logged in to post a comment.