Hogyan töltsük el az időt a Dungeons & Sárkányok Játékok

Dungeons and Dragons , közkeletű nevén D & D , vonzott a játékosok évtizedek óta. Ez egy szerepjáték , ahol a résztvevőknek jár a szerepét karakter hoznak létre , és meghatározza eredmények egy tekercs a kocka . Bár a játék lett egyszerűbb az évek során , még mindig lehet ijesztő, az új játékosok . Azonban sok erőforrást tanulás a játék létezik, és néhány készítmény bárki számára lehetővé kell tenni , hogy indulhat a játék a kis time.Things amire szüksége van
Dungeons and Dragons játékos a Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master útmutató
Dungeons and Dragons Monster Manual
Változatos sokoldalú kocka
Ceruza vagy toll
papír ( a térképekkel , vagy jegyzetelés)
Show More utasítások
1

lenni ismeri a szabályokat és egyéb információk találhatók a D & D játékosok kézikönyve és a Dungeon master Guide . Játssz a bemutató játék a hivatalos Dungeons and Dragons honlapján. Kérdezze meg a helyi boltokban a játékot bármilyen csoportok, amelyek megfelelnek ott, és hajlandó lenne , hogy hadd üljön egy munkamenetben.
2

megszilárdulni a csoport játszik . Get határozott kötelezettségvállalással ülésein való részvételre . Ellenőrizze, hogy a játékosok, olvassa el a játékos a kézikönyv és megismerheti a szabályokat. Az első ülésen , azokat hozzák létre a karakter ahogy az a játékos a kézikönyv. Ez segít mindenkinek megtanulni a szabályokat, és megérteni a játék rendszert .

A játék alapja a kölcsönhatás a játék tervező , aki ismert , mint a Dungeon Master , és a játékosok . A Dungeon Master ( gyakran rövidítve DM ) leírja a környezet vagy a helyzetet , és a játékosok fog reagálni olyan módon, amely a karakterek , a szabályok szerint . A DM válaszol a karakterek cselekedeteit . A játék folytatódik ezen a módon.

Például a DM írja egy szoba szörnyek benne. A játékosok azt mondják, amit a karakter fog tenni : támadni a szörnyek , fut, vagy elrejteni. A DM majd megmondani, mi a szörnyek tett.

Ha megpróbálta intézkedést , mint például a támadás , vagy a speciális képességek , szükség esélyt, hogy sikerül , a játékos, vagy a DM gördül kockával , hogy meghatározza a végeredményt. A típus a kocka használni, függ a találkozás. Dice 20 oldala leggyakrabban használt .
3

Tervezze kaland forgatókönyvek a játékosok . Légy kreatív ; kínál rengeteg lehetőséget számukra, hogy a döntéseket. Szilárd felkészülés teszi a session sokkal kevésbé stresszes az Ön számára, és szórakoztatóbb a játékosok . Próbálja meg előre, amit a játékosok lehet csinálni , így nem fogott tudatában .

Sokan előre kalandok kezdőknek tettek közzé . Ezek megvásárolhatók a Wizards of the Coast , a jelenlegi kiadója D & D játék . Egyéb ötletek ingyenes online .
4

Folytassuk a játékot – általában több ülés – mindaddig, amíg a játékosok teljes a kaland. A karakterek , akik túlélték ( néhány nem ! ), Akkor tapasztalati pontokat nyersz , ami lehet, hogy azok erősebbek . Azt is gyűjthet pénzt és kincset , amit találnak a kaland során . Egyes csoportok oda élményt karakter után minden ülés , és mások inkább várni a végét a kaland .

A karakterek , az új képességek, ezután kezdődik egy új kaland.

You must be logged in to post a comment.