Hogyan kell futtatni egy városi Dungeons and Dragons Campaign

Miközben a toll és papír szerepjáték Dungeons and Dragons hagyományosan úgy, mint egy játék, amely szinte kizárólag a sötét földalatti templomokban vagy a régi összetört fellegvára , nincs oka annak, hogy a teljes kampány nem kerülhet sor kizárólag egy városban . A városi kampány vesz sokkal több előrelátás és előkészítése , mint az átlagos munkamenet , de lehet sokkal szórakoztatóbb, és adjon több lehetőséget a szerepjáték, valamint, hogy ugyanolyan kihívást jelent, és potenciálisan halálos a karakterek , mint a harci nehéz , dungeon -gyűjtés fajta játék. Utasítások
1

nyomtassa ki , vagy kézzel rajzolni semmilyen általános térképeket a város vagy a térkép a konkrét részeit a város , hogy a karakterek akkor tölti a legtöbb időt , mielőtt a játék elindul. Ha vannak olyan részei a térképet , hogy meg kell jelölni a különleges helyszínek és események , de nem szeretné, hogy a játékosok tudni , szimbólumok használatának vagy számokat , és van egy ” puskát ” az általuk Szimbólum billentyűt.
2.

Törd le a teljes várost kisebb körzetek, hasonló helyszínek vagy az emberek , hogy a karakterek egy általános képet , hogy hol kellene menni, hogy megtalálja egy bizonyos típusú személy , tárgy , vagy szolgáltatás. A legtöbb kereskedők valószínűleg gyűlt össze ugyanazon a területen , míg a nemesek és tétlen gazdag lesz egy egészen más helyen, mint a parasztok és koldusok .
3

Készüljön teljes statisztikák bizonyos típusú emberek, és azokat kész csak abban az esetben, ha a játékosok megpróbál kapcsolatba lépni valakivel, hogy nem várják őket. Amíg nem kell több száz random stat blokk , ez egy jó ökölszabály , hogy egy-egy fő típusú nem játékos karakter a párt valószínűleg találkozik , mint például az egyik a kereskedő , a nemes , a közember , a város őr , egy zsoldos , a fogadós , és így tovább .
4

töltse meg a jelentősebb, nem – játékos karakterek , és elér a hátsó történetek, nyomvonalakat , és az általános szokások . A városi kampányban az emberek, hogy a játékosok megfelelnek lesz sokkal fontosabb, mint egy hack-and – slash munkamenet , ezért fel kell készülnie , hogy megfelelően szerep -play out how adott személy járna el , ha a játékosok beszélni velük .

5

Tervezd alapvető szerkezetét , és jön a fontos tagjai a nagy hatalmi csoportok a városban, hogy a játékos lesz idejüket be minden városban meg kell legalábbis valamiféle város őr vagy milícia együtt irányító testület valamilyen, akkor is, ha ez csak egy polgármester vagy idősebb . A legtöbb városban is lesz egyéb szervezetek , amelyek befolyással lehetnek , mint például a tolvajok céh , kereskedő egyesület , varázslók ármány , és a templomok a különböző istenségek.
6

lehetővé teszi a játékosok , hogy egy jó hírnevét a város , legyen az jó vagy rossz, mert több időt töltenek ott . Mások a városban meg kell említeni tevékenységüket vagy esetleg ismeri fel őket a látvány . Ha mentette a várost egy dühöngő sárkány , vagy egy megszálló erő githyanki lovagok akkor lehet üdvözölték, mint hősök, de ha ismert, mint a város részeg , és már börtönben többször is a lopás , akkor válhat a város piszkos kis titok, hogy senki sem akar , hogy hagyja ki .
7

Szánjon időt a kaland során a rövid forays ki a várost vagy a különböző szakaszok , a város , hogy a játékos nem általában oka menni . A kampány válhat unalmas a játékosok nem fajta fűszer a dolgokat , adjunk hozzá egy oka a karakterek , hogy vizsgálja meg a közeli pusztában , hogy egy trek egy másik városba ellátás , vizsgálja meg a furcsa hangok jönnek a csatornába , vagy esetleg még találkoznak a helyi báró várában .
8

kézműves erős kaland, horog , hogy fogja a cselekvés középpontjában a város , ha így saját kaland , nem pedig egy előre kinyomtatott egy . A játékosoknak nem szabad kétségbe miért tartózkodnak a városban , a lépést a kaland kell tartani őket folyik egy érdekes hely , hogy egy másik keretein belül a város .

You must be logged in to post a comment.