Hogyan nyerjünk Sakk tíz Moves

nyerhetsz egy sakkjátszma 10 mozog, de ez nem könnyű . Az átlagos száma mozog egy játék verseny szinten játszani körülbelül 40 , így nyerni 10 mozog vesz akár egy hatalmas különbség a készség közted és az ellenfél, vagy nagy szerencse , vagy mindkettő . Nincs egyetlen módja annak, hogy nyerni 10- mozog, mert nem lehet mindig megjósolni az ellenfél mozog . Ugyanakkor a játékot játszott egy versenyen a belgiumi Antwerpenben , 1933-ban között George Alan Thomas és Emanuel Sapira megmutatja az egyik módja annak, hogy megnyerjük a játékot gyorsan. Ebben a játékban , Thomas játszott fehér és kénytelen Sapira elismerni vereségét 10 mozog. Utasítások
1

Mozgasd a gyalogot a E2 helyzetben, hogy az E4 helyzetbe . Ezeket a pozíció jelölések alapján hozzárendelése egy levelet, hogy egyes oszlopok a fórumon , kezdve a “A” , a bal szélen , majd a sorokat , kezdve a sor “1 “, mint a sor legközelebb hozzád. Szóval mozog a záloga annak kiindulási helyzetbe az oszlop ötödik a bal oldalon a második sorban a negyedik sor ugyanabban az oszlopban . Válaszul az ellenfél mozog a gyalogot, a C7 -C5 .
2

Vigye lovag G1 F3 . Az ellenfél tükrök a mozgás , mozgás a lovag a G8 az F6 .
3

Mozgasd a másik lovag B1- C3 . Az ellenfél mozog egy gyalogot , ezúttal D7 D5 .
4

Capture az ellenfél gyalogot mozgatásával a záloga az E4 átlósan D5 . Az ellenfél reagál befogják a gyalogot , mozog a lovag F6 D5 erre.
5

Mozgasd a püspök F1 B5 . Ez teszi az ellenfél sakkban . Ő válaszol mozgatja a püspök az ő király , hogy megvédje . A püspök lépés C8 a D7 .
6

Vigye lovag közelebb az ellenfél oldalán a fórumon , az F3 az E5 . Az ellenfél mozgatja a lovag D5 C3 , elfog a másik lovag .
7

Hozd el a királynő a játék, mozog ki a D1 F3 . Ne feledje, hogy ellenállt a kísértésnek, hogy elfog az ellenfél lovag egyik gyalogot . Az ellenfél fenyegeti a maradék lovag mozgatásával egy gyalog ki az F7 F6 .
8

Figyelmen kívül hagyja a veszélyt , hogy a lovag , és továbbra is halad a királynő , ez az idő akár a H5 . Ez ismét hozza az ellenfél sakkban . Ő védi a királyt, és egyszerre fenyegeti a királynőt mozgatásával egy gyalog egy teret G7 G6 .
9

Capture the gyalogot az ellenfél most költözött , mozgatásával a maradék lovag G6 . Az ellenfél , aggódik , hogy dobozos , mozgatja a király, akár F7 .
10

Vigye a maradék lovag vissza E5 . Az ellenfél királyának most ellenőrizze mind a lovag és a királyné. Bár nincs sakk-matt , ésszerű ellenfél elismerni vereségét ezen a ponton , mert a király így legyőzte . Ez az, amit Sapira tett 1933-ban , hogy Thomas a győzelem .

You must be logged in to post a comment.