Chess Game Information

Chess az egyik legrégibb és legtekintélyesebb játék a világon . Létezik tiszta stratégia , amikor kizárólag a játékos esze és képes ellensúlyozni az ellenfél mozog a győzelem elérése érdekében . Szakértők tanulmány egész életükben elsajátítani a fortélyait . Sakk volt, mint mindent a klasszikus hadviselés egy állandóan változó művészeti forma . Mint minden nagy játék , a fogalmak egyszerű, de lehet bővíteni a végtelen számú lehetőséget . Fórum

egy sakk-készlet tartalmaz egy négyzet alakú tábla , amely 64 négyzet váltakozó színek alkotó nyolc sorban nyolc négyzetek. Minden játékosnak van 16 db . Kezdik a két sorban legközelebb hozzá, de terjed lassan ki rá a többi fórumon a játék előrehaladtával . A cél az, hogy rögzítse az ellenfél királyának azáltal, hogy a sakk-matt , vagyis a király támadja , és nem kap el .
Darabok

Minden játékosnak van egy király és királynő, két bástya , két püspök , két lovag és nyolc gyalog .

gyalogok vannak elhelyezve az egész második sorban a lejátszó és jellemzően mozog csak egy helyet előre körönként ; azonban elmozdulhat egy vagy két szóköz előre az első lépést , vagy egy hely képméret rögzítése egy darab .

Varjak kerülnek a két végén négyzetek a sorban legközelebbi játékos. Ezek mozognak bármennyi terek vízszintesen és függőlegesen.

Knights kerülnek a két tér mellett a varjak . Lehet mozgatni a két négyzet vízszintesen vagy függőlegesen, és az egyik a másik irányba , vagy egy hely vízszintesen vagy függőlegesen , és kettő a másik irányba. Ők az egyetlen darab, ugrik át a többi darab .

Püspökök kerülnek a két négyzet mellett a lovagok . Tudnak mozogni tetszőleges számú szóközt átlósan .

A királynő kerül a középső négyzet az első sor , hogy ugyanolyan színű, mint a lány . Tud mozogni bármennyi terek vízszintesen, függőlegesen vagy átlósan .

A király kerül a másik középső négyzet az első sorban. Ő elmozdulhat egy mezőt bármely irányba .
Egyéb szabályok

Ha egy gyalog eléri a távoli oldalon a fórumon , akkor válhat egy darab a lejátszó kívánságait , kivéve a király .

a király elmozdulhat két pozíció balra vagy jobbra , miközben egyidejűleg helyezi a legközelebbi bástya a helyet a másik oldalát. Ezt hívják sáncolás , és csak akkor lehet megvalósítani , ha sem darab költözött , nem darabok jelenleg közöttük, és nem ellenség darab lehetett megtámadni tér között .

Ha egy gyalog halad előre, a két tér és ellentétes gyalogot is elfoglalták , ha ez költözött csak egy , az ellenséges gyalogot megengedett megtenni ( eltávolítja a többi gyalogot , és mozog a térben volna elfoglalt , ha még csak eggyel tér) . A lépés az úgynevezett mellesleg .
Döntetlen

Bár a legtöbb játék végén a sakk-matt , néhány más eredmények vannak . A patthelyzet ( vagy rajzolni ) akkor beszélünk, amikor – egy adott játékos mozgás – a király nem az ellenőrzés , hanem az adott lépés lenne hely neki a csekket. A döntetlen is előfordulhat, ha ugyanazt a darabot foglalnak el ugyanabban a helyzetben a táblán háromszor , vagy ha nem gyalogot költözött , és nem darab már elfogták 50 egyenesen mozog.
Határidők

Attól függően, hogy a természet a sakk mérkőzés , a játékosok egy meghatározott idő , amely , hogy minden lépés. Alkalmi játékok csak ritkán van a határidők és hónapokig tarthat , hogy játsszon , mert az egyes lejátszók megfelelő táblák , hogy tanulmányozza a hosszú órákon át , mielőtt a lépés. Szakmai sakk szervezetek gyakran használják a játékot órákat , hogy korlátozza az idő között minden lépés . Változatok ismert sebesség sakk korlátozza az idő között mozog, néhány perc vagy annál kevesebb .

You must be logged in to post a comment.