A Dream Chronicles 2 PC Game Cheats

“Dream Chronicles 2: The Eternal Maze ” a folytatást “Dream Chronicles ” és felveszi a történetet az ókori Place , ahol Faye zárolta el a Fairy Queen of Álmok és meg kell találni a kiutat . Ez a személyi számítógépes játék , Windows és Mac kínál többet a bonyolult és részletes jelenetek , hogy már megszokta, hogy ebből a franchise- és érdemes néhány tippet és csal , hogy segítsen befejezni a játékot. Álom Prison

Kattintson az a szoba közepén , és egy kő talapzaton jelenik meg. Kattintson a kalapács alsó bal oldalon, és ez alapján törni az üveget a kő talapzaton , majd kattintson a könyvet, hogy add meg a leltárt. A virág jelenik meg a jobb oldali falon , kattintson a virág , hogy kilépjen a börtön .
Tree of Truth

öt állatot szétszórva ez a jelenet , hogy kell helyezhető rá a fa. A madár a bal felső oldalán a faágak , a pillangó van a bal felső oldalán a törzs , a gyík van a bal oldali falon , a teknős az alapja a fa , és a mókus a a jobb felső fa ága. Után hozza őket vissza a fára , hogy vissza fog térni , hogy a leltár a darab kéreg. Tedd vissza a fán egy bizonyos sorrendben . Az állatokat kell számozni a leltár egy és hat . Hely egy , két és három , hogy a felső részén a fa . Az állatokat négy , öt és hat teszi fel az alsó .

Számos álom ékszerek ebben a jelenetben . Három előtt a fa , az egyik a fa alsó gyökér, az ötödik egy rock formáció felső bal oldalán a jelenetet. Az utolsó ékszer az ajtó mellett , hogy megnyílt az alapja a fa. Meditálj az elkészült ékszer és a válasz az első álom – puzzle kérdést: ” mi van azon túl a falakon az álom börtön , ahol Lilith küldött engem ? ” Válasz: ” Kívül a börtön falai fekszik, a hely, ahol tündérek származik. ” Hagyja az ajtón .
Water Chamber

rejtvények mindkét oldalon , mint te meg , az egyik , hogy egy hullámos kört, és a másik pedig , hogy három alakzat . A felső hasonlít a földimogyoró , a bal alsó a gyémánt , és jobb alsó négyzet . Kattintson a csempe forgatni a darabokat , hogy ezeket a formákat . Befejezése után a rejtvényeket , kövek látható lesz a tóban két egy időben. Ez ad 50/50 eséllyel kiválasztani a megfelelő követ , ne feledje, a kövek, amelyek a helyes , ha hibázik , hogy újra kezdjük az elején .

Végső puzzle a falon eltér a mások. Ha rákattint a csempe flip szomszédos csempe helyett egyetlen kattintott . Így kezdődik az a kép alján , és kattintson a fenti minden piros cserép , amíg a cserép zöldre vált. Ez eltarthat néhány próbálkozás .

You must be logged in to post a comment.