Hogyan lehet egy aranyérmet Time Work javítások Club Penguin

A ” Club Penguin , ” játékos átveszi az irányítást a pingvin avatárok , amelyek segítségével testre a legkülönfélébb módokon. A pingvinek majd utazni egy virtuális világot kölcsönhatásban más pingvinek és a feladatok elvégzésével . Az egyik ilyen küldetések , Clockwork javítás , feladatok játékosok javítása törött munkaidő egy óratorony . Befejezése ez a küldetés jutalmazza meg egy aranyérmet . Utasítások
1

Beszélj Gary a Gadget Guy , és hallgatni a történetet a problémák órák a szigeten. Kattintson a monitoron is mutat , és beszélj vele újra. Miután végzett, kattintson a középső polcon a merítés kabinet , majd beszélj Gary újra , és azt mondta neki, hogy kell használni az elektromágnes 2000 . Azt fogja mondani, hogy a kombinációt a mágnes zár, amely ” kulcs “.

2

Menj vissza a merítés kabinet , és adja meg a kódot a mágnes . Vegye ki a mágnes , és adja meg a gadget szobába . Vegye ki a mentőmellény , és folytassa felé jéghegy . Vegye ki a Elektromágnes 2000 a leltár, és aktiválni kell húzni a jégkocka a vízből .
3

Tegye a jégkocka a leltárt. Utazás a sí- faluba és beszélj a két pingvinek ott a hó. Utazás a strand és beszéljen a sárga pingvin . Miután ő befejezte a beszélgetést , hogy a zöld vödör .
4

Látogasson el a dokkolót, és beszél a két kék pingvinek . Kérdezze meg őket, ha tudod , hogy a célt . Hit a cél egy hógolyó háromszor , hogy adja át a mini- játék. Beszélj a pingvinek újra , és megteszi a cél. Adj nekik a mentőmellény , mint a csere .
5

Látogasson el a várost, és beszéljen az újonc . Mondd meg neki, hogy keres egy képet a hajtómű , és megteszi a plakát , hogy megmutatja a választ. Látogasson el a hó várak és fel kell lapátolni havat a zöld vödör . Tegye a teljes vödör havat a leltárt .
6

Látogasson el a tér , és megy a pizzéria . Vegye ki a lapot a zene és a séta a színpadra . Tegye a lap zenét a zongora tetejére , és nyomja meg a színes gombokat , mint látható a lapon a zene.
7

Kattintson el a zongorát , hogy hagyja abba játszik . A puffle is megjelentek , miközben játszott a zongorán . Add neki oda a plakát és a kanál a hó . Ő teszi a sebességváltó ki a hó. Vegye ki a hajtómű és a vödröt , és tedd a leltárt.
8

Menj vissza HQ , látogassa meg a modul szobába, és tegye a jégkocka a vizsgáló kamrába . Kattintson a piros fogantyú a vizsgálati kamrában . Nyomja meg a ” Fire” gombra a jobb a teszt kamra . Nyomja meg a piros kart ismét okoz tavasszal jelenik meg a kamrában .
9

Fogd a tavaszi és tedd a leltárt. Tegye a hó sebességváltó a vizsgálati kamrában . Nyomja meg a piros hópehely gombot a kamrában , majd kattintson a piros fogantyút újra. A sebességváltó vissza a leltárt .
10

Látogasson el a hó erődök és kattintson az alján a óratorony . Tegye a tavasz és a felszerelés az óramű . Tegye a cél a kanyargós kar bal oldalán az óratorony . Válasz a kém telefont, és beszéljen a jegesmedve . Miután a beszélgetés befejezése után a G jelenik meg. Kattintson a ” Get Medal ” , hogy megkapja az aranyérmet a küldetést .

You must be logged in to post a comment.