Hogyan kell kitölteni a D & D Character Sheet

Mielőtt a csoport kalandorok indulhat a gonosz legyőzése és fosztogatások a kincs dühös sárkányok , akkor először meg kell , hogy töltse ki a D & D karakter lapon . A karakter lap tartalmazza az összes fontos információt, amit tudni kell a karakter, mint például , hogy milyen erős ő , vagy mit varázsereje tudja használni . Kitöltése a 4. kiadás Dungeons and Dragons karakter lapon határozza meg pontosan ki – a karaktered , és hogyan , hogy a karakter illeszkedik a teljes játék world.Things amire szüksége van
D & D 4.0 karakter lapon
ceruza
4 hat oldalú dobókocka

Show More utasítások
1

olvassa végig a versenyek “3. fejezet: Races ” a D & D Player kézikönyve és válasszon a verseny , mint a ” Dragonborn ” vagy ” Eladrin . ” Írja le a választás a ” Race ” részben a tetején a D & D karakter lapon .
2

Ellenőrizze a ” faji tulajdonságok ” részében a verseny, hogy megtudja, mi képesek pontszám változik, meg kell tartani szem előtt , mint például a ” +2 Ügyesség , +2 Bölcsesség” az ” Elf” versenyen. Írja le a többi tulajdonság a versenyt a karakter lapon a ” Race Features ” rész , mint a ” 2 Perception képesség” és a ” Shortbow fegyver jártassági ” a tünde faj .
3 < p> Írja le a karakter képességét pontszámok részben a bal felső sarkában a lap. Az elindulási képesség pontszám tömb 10., 11. , 12., 13. , 14. és 16. . Rendezze el a számokat , ahogy akarod, a ” Charisma “, ” bölcsesség “, ” intelligencia “, ” ügyesség “, ” alkotmány ” és az ” erő “. Végezze el a módosítások alapján a faj képes pontszámot változásokat .
4

Pick osztályt a listából a ” 4. fejezet : Karakter osztályok , ” mint a ” Warlock ” vagy a ” hadúr “. Ellenőrizze a ” Key képességek ” rovatban a “Class tulajdonságok ” rész , hogy megbizonyosodjon róla, kiválaszthatja a megfelelő osztályt a képességét pontszámok . Például , ha tesz a ” 16″ , a ” Bölcsesség ” szerzi a karakter jobban megfelel , hogy a Pap osztályban .
5

Írja le a fegyvert, és a páncél proficiencies szerepel a “Class tulajdonságok “rovatban a ” Képességek ” részében a lap . Keresse meg a “védelmi ” részében a lap , és írja le a védelmet felsorolt ​​”Class vonások , ” mint a ” +1 Reflex , +1 Will” , ha úgy dönt, a Warlock osztály .
6

írása a “Gyógyító túlfeszültség Per Day” bejegyzést a “Class tulajdonságok ” részben a ” lökés /Day” doboz a lapon. Nézd át a “Build Options” részében a karakterosztály , és válasszon egy adott épít a használni kívánt , mint a ” varázsló ” a varázsló osztály vagy ” Szélhámos Rogue ” a Rogue osztály .
7

Válassza ki a ” At- Will “, ” Level 1 Találkozás” és a ” Daily” hatáskörökkel szerepel a karaktered építeni a karakterosztály részt. Írja le a nevét, a hatáskörök a megfelelő szakaszok a karakter lapon alatt a ” hatalom Index” rovat.
8

Megjegyzés: A ” Hit Points at 1st Level” bejegyzést a “Class tulajdonságok ” rész és írjuk be a számot le a ” Hit Points ” mezőben a lapon. Válassza ki a készségek a használni kívánt a ” Képzett Skills” lista “Class tulajdonságok ” , és írja le a ” Skills ” részében a lap .
9

Flip “Chapter Six: Képességek ” a játékos a kézikönyv , és válassza ki a bravúr megfelelő az osztály , mint például a” Backstabber “a szélhámos osztály vagy ” Dark Fury ” a Warlock osztályban. Válassz egy másik bravúr , ha a karakter emberi helyett bármely más faj .
10

Keresse meg a “Támadás Bónusz ” részében a karakter lap a ” támadás Workspace ” rovat . Írja meg a “0 ” a ” 1/2″ szint dobozban. Írja le a képesség pontszám módosítót az a fő támadási képesség, mint a Strength pontszámot a Fighter , a ” képesség ” mezőben . Az a képesség, pontszám módosítók listáját a 17. oldalon . Például Erő 16 pont ad módosítót a ” 3 “.
11

Nézd végig a listát a rendelkezésre álló eszközök a karakter ” fejezetben 7. : Equipment. ” Van 100 aranyat költeni a különböző fegyverek , páncélok és tárgyak fejezetben felsorolt ​​. Írj le minden felszerelést vásároltak a ” Egyéb eszközök ” rovat a lap , és írja le a maradék aranyat maradt a “Coins ” részben .

You must be logged in to post a comment.