Tippek a Dungeons & Sárkányok

Dungeons & Dragons egyik legismertebb asztali szerepjáték játék , és ez így van rendjén — az első kiadása 1974-ben váltott a születése az egész RPG ipar , inspiráló több száz asztali és a számítógépes játékok . Dungeons & Dragons játék alakult ki valamivel több, mint az elmúlt harmadik évszázad , és néhány hasznos tipp, lehet menni hosszú utat . Elem van szüksége

Dungeons & Dragons tartalmaz egy szédítő sor mágikus elem, hogy a karakter hordozható és használható , de gyakran akkor kell választani, amely magával vinni , és sokan közülük borderline haszontalan . A maroknyi mágikus elemek , különösen fontos , hogy minden karaktert , hogy a . Próbálj meg egyszerre elvarázsolt fegyver és elvarázsolt páncél . A Cloak of Resistance kapsz egy bónusz minden megtakarítás dob , a Ring of Protection kapsz egy lehajlás bónuszt , és az Amulet of Natural Armor kapsz egy AC bónuszt , minden megegyezik az elem varázslat szintje .

kísérő

kísérő fontos taktikát használja, ha részt vesz a kézitusa változatban a játék után a második kiadás. Ha részt egy ellenfelet egy közelharci támadás, és egy barátságos egység fenyeget , hogy az ellenkező oldalon vagy a sarokba , a támadó kap +2 bónuszt . Ez a szabály tükrözi az a hátránya , hogy valaki fending ki két támadó egyszerre van a valós élet harc . Vele együtt a party- cimborák oldalba ellenség segítségével , hogy a szörnyek , hogy gyorsabb kimúlását . Néhány ellenségek , mint például az élőhalott , immunisak a kísérő támadások .
Támadást

A támadást egy free hit akkor szabad hogy egy ellenség, aki eldobja a őr rövid harc közben , hogy valami mást , mint például inni egy italt , egy varázslatot , vagy hogy egy távolsági támadás, mint a lövés egy íj . A sikeres támadást okozhat az ellenség varázsló varázslat meghiúsul , így egy nagyon hatékony módszer . Könnyedén válthat ki támadást az ellenséges harcosok is , de. Ahhoz, hogy játszani biztonságos, kerüljék a nem harci tevékenységek és soha nem mozog többet, mint a biztonságos maximális öt láb körönként , amikor a harc . Ha egy varázslat görgő, mindig öntött a védekező , amely nem vált ki megszakító támadást .
Focus Tűz

A legtöbb szörnyek Dungeons & Dragons don ‘ t lesz bármilyen gyengébb azok megsebesült, és még ma is támadni teljes vadsággal , amíg el felhívni a végső levegőt. Emiatt , ez mindig jobb választás a fél , hogy összpontosítson egy ellenség , amikor szembe több ellenséget . Ez rendszerint körülbelül ugyanannyi időt , mint támadó mindet egyszerre — de minden rosszfiú meghal fogod venni, hogy sokkal kevesebb kárt minden körben , és nem kap teljes körű támadást , amíg a legvégén .

You must be logged in to post a comment.