Hogyan kell futtatni egy jó asztali szerepjáték

Nem számít, mit hívja a helyzetben legyen Dungeon Master , Game Master, vezérelt játék , vagy csak Storyteller minden asztali szerepjáték vállán nyugszik a személy szövés a világ mondja a történetet . Csupán néhány egyszerű lépésben , minden asztali szerepjáték munkamenet egy jó one.Things amire szüksége van
Forrás Könyvek ( függ a játék)
Notebook

Show More utasítások

1

összerakni egy csoport a játékosok . Dolog, hogy fontolja meg , hogy milyen súlyos a játékosok a felbukkanását , a menetrendek és milyen típusú játékot akarnak játszani . Ha van egy baráti társaság, akik igazán akar játszani a köpeny-és – tőr kém a fajta játék, és megpróbálja érdekli őket a térben opera , valószínű, hogy nem lesz hajlandó dolgozni veled . Miután a játékosok és a játék típusát is döntöttek , itt az ideje, hogy elkezd összerakva a részleteket.
2

Hozza létre a világ a játék kerül sor be Bár sok mesemondók használni premade világot , amely nem elnézést ezt az opciót . Ha a játékosok lesznek a városban, Ön, mint a mesemondó , tudnia kell mindent, ami abban a városban , ahonnan a piros lámpás negyed az, hogy a neve a tróger a sarkon . A nagyobb részt és részletes tudását a világ , annál inkább elmerül a játékosok úgy érzik , mint egy részét .
3

Gyere fel a telek vonal . Valaminek történnie ahhoz, hogy egy kaland, hogy sor kerül . Lehet, hogy a karakter találják magukat esett a mai általános iskola egy bizarr világába halálos mesék , vagy talán van egy politikai puccs között a vámpírok Chicago megválasztani egy báb Prince — amit a telek , tudnia kell , hogy az és te a világban zajlik be Azonban , a telek nem kell kőbe vésve — játékosok tenne valami váratlan , és a telek is térnek . Légy kész változtatni .
4

Ülj le minden egyes játékosnak , és segít nekik kézműves jellegét . Ez ad egy jobb értelemben , hogy ki a karakterek , és hogyan helyezkednek el a világban , hogy az , amit tett . Néha fogalmak módosítani kell , vagy kidobták teljesen. Ez a kedvét a játékosok szándékosan dolgokat, hogy nem működik a világ , hogy lesz , és ez adja meg , mint a mesemondó , elég tudása, hogy minden karaktert és egyénre szabott telek horog .
5 < p> Tekintse át a világon, és a telek vonal , ha a játékosok tettek a karaktereket. Tudnia kell, ezen a ponton , hogy a karakterek helyezkednek el a világban , kik ők , és miért is vegyenek részt a görbe , amit létrehozott . Ez ezen a ponton meg is kell tennie arról, hogy a gazemberek nem túl erős, és hogy míg a játék kell kihívást jelent, nem lesz elsöprő. Miután minden részlet a helyén , itt az ideje , hogy a dobáshoz .

You must be logged in to post a comment.