Sleepover Játékok

A sleepover party játékok nélkül olyan, mint egy ágy nélkül matrac . Ha van egy sleepover party jön az összes barátod részt , akkor nem csak a terv az élelmiszer-és dekorációk , akkor is kell , hogy rengeteg szórakozási kész arra, hogy tartsa a barátok boldog . Színes Candy Mouths

Ürítse egy nagy zacskó cukorkát bevont édességek egy tálba . Ülj mindenki egy kört, és kezében egy véletlenszerűen választott játékos a tálba. Anélkül, hogy , hogy van , hogy válasszon a két cukorka. Át a tál körül, amíg mindenkinek két cukorka. A játékosok, akik két cukorka azonos színű , hogy rágni őket, és megeszik őket . Az a játékos, aki nem kell tartani a cukorkák a szájában , amíg ő lesz két azonos színű cukorka. Tartsa játszani, amíg a játékosok ürítse ki az edényt . A játékos, aki a legkevesebb cukorka szájába nyer .
Fura hangokat

Válasszon játékos , hogy “ez “. Ülj rá a szoba közepén az összes többi játékos körülötte ülő körben . Ha kész, “ez ” behunyja a szemét , és visszaszámol 10-től , míg az összes játékos helyet cserél egymással a körben. “Ez “, akkor ér el, hogy minden játékos a kör és érinti őt. Ez arra ösztönzi a játékos, hogy a hangot . “Ez ” van , hogy megpróbálja azonosítani a személy, aki a zajt . Ha sikerrel jár, ő kereskedik helyet vele . Egyébként ő is , hogy továbbra is “ez “, amíg sikerül . Folytassa játszani , ameddig csak akarsz.
Ébredj fel, Csipkerózsika

Van egy játékos feküdni az ágyon vagy a kanapén, és mondd el neki, kell maradnia teljesen néma , és tartsa a szemét zárva a teljes egészében a játék . Az összes többi játékos , hogy megpróbálja ezt “Csipkerózsika” felébred , hogy elmondja vicceket , ugrál az ágyon , vagy bármit is dönt, hogy nem . A játékosok azonban nem érintheti Csipkerózsika . Amint Csipkerózsika felébred , egy új játékos kap egy kanyart. Az idő minden ember azon kísérlete , mint Csipkerózsika , hogy ki a legjobb teljesítményt .
Cell Phone Hide and Seek

Válasszon ki egy játékos ki a csoport , hogy elhagyja a közös terület és elrejteni , kezében egy mobiltelefon vele az egész játék. Kapcsolja le a villanyt a házban . A játékosok kezdeni a keresést az elfedő öt perc után elmúlik. Ahogy keresnek , a elfedő kell hívni a vezetékes a mobiltelefon két percenként , hogy a játékosok egy nyom, hogy hol rejtőzik . Folytassa, amíg a játékosok meg a Hider . Lehetővé teszi mindenkinek , hogy egy kanyart .

You must be logged in to post a comment.