Percussion Games for Kids

Rhythm egyik legalapvetőbb eleme a zene. Fontos, hogy ne csupán a gyermekek ritmus alapjait már nagyon korán , hogy így folytatja az összetett zenei feladatok és fogalmak. A szülők és a pedagógusok úgy találja, hogy ütős játékok hasznos eszközök a tanítás ritmusát. Percussion játékok is segíthetnek a gyerekeknek fejleszteni motoros készségek, különösen a kéz és a karok , valamint hogy fejlesszék zenei fül . Stick Stick Shoe Emelet : Matton

Kenya Masala írt egy egész könyvet a gyermekek ütős játékok ( ” Rhythm Play” ), beleértve a játék Stick Stick Shoe Floor . Ebben a játékban , a gyermekek álljanak körbe , és minden gyermek , és a vezető egy pár pálca. A vezető csapok egyszerű ritmus , ütés vagy a saját botok, a cipő vagy a padlón . A gyerekek , hogy érintse meg a ritmust játszott a vezető . Masala mondja a vezető változhat ez a játék, hogy megpróbálja “hamis ki ” a gyerekek éneklésével valami más, mint amit valójában játszik . Ha a gyermek játszik , amit mondanak , hanem amit játszott , ő a ” ki “.
Én mit játszok : Matton

Mi játszom egy olyan játék , amely megtanítja gyerekek az összes a különböző hangokat használt percussion rész és tanít elismerése ritmikus érték . A gyerekek mögött ül a képernyő vagy egy takarót , hogy már lógott egy string , így nem látja a vezető . A vezető elkezdi játszani a ritmust a ütős hangszer a gyerekek nem látják . A gyerekek hívja ki “szomszéd , szomszéd , ne ezt a hangot ! ” A vezér hívására “Rendben , rendben , ha megmondja, mit játszani ! ” A gyerekek , akik tudják, mi a neve az eszköz , vagy mi a ritmus (például két negyed jegyzetek és fél megjegyzés ) emelje fel a kezét , és a második vezető felhívja a gyermek, aki felemeli a kezét, az első , hogy válaszoljon . Ha igaza van , akkor kap egy díjat .
Body Percussion

Body Percussion egy játék Michelle Miller célja, hogy megtanítsa a gyermekeket hallgatni , értelmezni és írjon zenei ritmusok . A gyerekek külön két vagy több csapat . Egy játékos minden csapat jön fel , és néz a vezető előtt egy nagy tábla . A vezető számít ki négy ütemet , hogy létrehozza a tempó , és indítsa el a ritmust. Ezután a vezető használja test ütőhangszerek (például , patent , taps ), hogy a ritmus . Amikor a vezető azt mondja, megy , a csapat tagjai a fórumon megpróbálja leírni a ritmust hallották a vezető játék . Az első csapat , hogy a ritmus helyes nyeri a legtöbb pontot , a későbbi helyes válaszok egyre kevesebb pontot . A csapat a legtöbb pontot a végén a játék nyer. Ez a játék a sebesség teszt Hallás utáni értés .

You must be logged in to post a comment.