Funny oda-vissza az Add játékokat játszani e-mailben

E-mail játékokat szórakoztató lehet játszani, ha vannak barátaim, akik messze laknak , vagy akkor is, ha csak akar egy vicces játék , hogy játszani a barátaival , akik a közelben vannak . Az utóbbi években sok websites felajánlás játékok, mint a sakk , dáma és pasziánsz , hogy játszható e-mailben. Azonban ezek a játékok gyakran járnak , amelyek a tagság , szoftver letöltésére , vagy, hogy a honlapon, hogy információt gyűjtsön Önről . Ha keres egyszerű , ingyenes e-mail játékokat is játszott jól , és bárkivel , van számos olyan játékok, amelyek biztos , hogy egy mosolyt az arcodra . Add -a -Line történet : Matton

Az add -a -line történet már jó régen az interneten , de ez lett a népszerű e-mail játékot játszani, mert a benne rejlő humor és a könnyű játszani. A történet vehet akárhány vidám fordul és addig tart, amíg a résztvevők jónak látja. A játék , egy személy indul a történet , hogy egyetlen sor . A játékosok dönthetnek , ha a sor végén , a végén egy mondat , vagy ha az író , hogy hagyja abba , amint elérik a végén a margó , függetlenül attól, hogy ha azok a mondat közepén , vagy sem. Ez a játék megköveteli legalább két ember játszani de átadhatók körül között annyi embert, amennyit csak akar. Ez úgy történik, létrehozása a sorrendet, amelyben a történet kering . Amikor a történet tekinthető befejezettnek , küldje el a teljes történetet körül mindenkinek, hogy minden rendben lesz egy esélyt, hogy olvassa el .
Fill -in- the- Üresek

fill- in- the- üres játék alapvetően az email változata Mad -libs . Úgy kezdődik, egy ember , aki létrehoz egy történetet . Több üres foltok maradnak a történet, amely a vevő vagy vevők is töltse ki és küldje vissza az eredeti feladónak. Ez a játék játszható több ember beállításával a szabály , hogy hány üres a vevő töltse ki , mielőtt átadná rá a következő ember . Miután a történet befejeződött , a következő személy sorban lesz, hogy az egyik , hogy hozza létre az új történet . Ügyeljen arra, hogy küldje el a kitöltött történet mindenkinek.
Kérdés – és – a- Question : Matton

A kérdés – és – a- kérdés a játékot az amelynek egy ember elindul egy kérdést . Az a személy, ők küldik a kérdés , hogy kell válaszolni erre a kérdésre egy másik kérdés . Például: ” Láttad , hogy furcsa kutya odakint? ” ” Lehet itt a furcsa ? ” ” Hogy lehet , hogy nem tudja, mi a furcsa eszközt ? ” stb Ha valaki megcsúszik , és válaszokat , nem kérdés , akkor elveszíti a pontot . A játékosok eldöntheti, hogy indítsa el a játék során , amikor valaki megcsúszik, vagy , hogy betartsa a játékosok listáján .
Add – on Picture

Minden játékos számára hozzáférést kell biztosítani egy egyszerű rajzolóprogram . Az a személy, kezdve a játék kezdődik a rajz hozzáadásával egy vonal vagy forma . Nem kell , hogy egy egyenes vonal . Ők mentse a fájlt a JPG (mivel ez egy viszonylag univerzális formátumot , és nem vesz fel sok helyet ), és csatolja azt egy e-mailt a következő művész . A következő személy nyitja meg a képet a művészet programot, és add rá . Például , egy személy is rajzoljon egy kört , és a következő személy is kapcsolja be a szemét . Ez addig folytatódik, amíg van egy konszenzus , hogy a kép teljes. A játékosok a játék eldöntheti , hogy mennyi rajz engedélyezett körönként , például , ha csak egy löket engedélyezett egy időben, vagy ha a művész több elem hozzáadása .

You must be logged in to post a comment.