Pirateology szabályok

A hetvenkedő betyárok , a nyílt tengeren volt része a populáris kultúra sok éven át, de lendületet kapott az utóbbi években legalább részben a kasszasiker film franchise, ” Karib-tenger kalózai . ” Az ennek nyomán lenyűgöző jön Pirateology , a játék alapján az útikönyvet az azonos nevet. Két öt játékos 8 éves kortól lehet versenyezni , mint néhány, a történelem legmerészebb és rettegett kalózok a versenyben gyűjteni zsákmányt. Nyugi, skorbut tenger kutya, mert a szabályok meglehetősen egyszerű megtanulni . Set Up

játékosok kapnak hét aranyat és három lapot az óramutató járásával megegyező módon. Minden kártya konkrét utasításokat arról, milyen hatással van ez a kártya lesz a játék . Néhány ilyen kártyák kapsz egy hatalmas előny vagy hátrány . Lehet, hogy elindul a legénység a hajó azonnal , vagy ha lehet csapdába Cast Away -szigeten. Bármelyiket is kap , ez a szerencse a sorsoláson , haver , és hogy köze van , mi van .
Roll Them Bones

Minden játékos dob egy kockával . A játékos a legmagasabb tekercs kezd. Ha tekercs van kötve , játékos dob , amíg az egyik nyer. Player forgás folytatódik óramutató járásával megegyező irányban . A kezdő játékos forog egy iránytű . Ha az iránytű iránya nem lehet megállapodni , a játékos respins . Ha a játékosnak a legénység kártyát, dob két kockával ; Ha nem, csak egy. A játékos léphet a helyek száma jelzi a tekercs minden irányban, de tudja mozgatni kétszer a számot , ha irányában mozog az iránytű jelzi .
A játékosnak meg kell mozgatni a teljes számú terek , kivéve, ha a súlya horgony . A játékosok a horgonyt , ha van egy fekete “X” az útvonal mentén , ahol lehet gyűjteni , lopni , vagy eltemetni kincs ; , vagy ha jönnek a 1-3 terek egy másik kalóz akikkel harcba .
A játék megnyerése

A játékosok mozogni a fedélzeten gyűjti a kártyákat , vagy érmék szerint minden helyet a szimbóluma . Minél több kincset egy játékos halmozódik , annál nagyobb esélye ő marad a játékban. Ahhoz, hogy megnyerjük a játékot , a játékosok meg kell támadni a többi játékos . A támadó kalóz teszi a fogadást , kihívást jelent bármilyen kombinációja kártyát vagy érméket, és a győztes mindent visz . Csaták határozza meg a dobás ki , amelyben minden játékos dob egy kockával , és a legmagasabb tekercs nyer. Azonban néhány fegyver kártyák számok is , amelyek növelik a megjelenő számot a kocka hengerelt a kártyabirtokos által alatt minden csatában. Tetszőleges számú meghaladta a 12 ( a tekercs és a fegyver augmentációs ) csökken 12 . Ha egy játékosnak nincs érme maradt , ő kiesik a játékból . Az utolsó játékos maradt a győztes .

You must be logged in to post a comment.