Hogyan kell játszani a Risk Transformers társasjáték

A társasjáték kockázat elbűvölte generációk a családok és a játék csoportok intenzív , de egyszerű márka stratégiai játék . Számos változata merült fel az évek során , amelyek közül néhány már írtunk a népszerű média és a kiemelkedő berendezési tárgyak a pop kultúra. Az idegen robot saga a Transformers visszatért az élvonalba két kasszasiker filmek és egy harmadik az úton . Következésképpen , a Transformers változata Risk indult , az új játék mechanika , amelyek lehetővé teszik , hogy elkülönülve , de még mindig hű marad az időtlen klasszikus . Utasítások
1

Mindegyik játékos válasszon ki egy vezető az elején a játék . Legalább egy olyan vezetőknek kell egy ellenséges frakció , bár a három játékos , az egyik játékosnak ki kell választania egy Autobot vezetője, a többiek pedig választania kell Álcák vezetni erőiket .
2

fel , a többi játék darab a fórumon . Helyezze az összes vezetők a saját leírt kiindulási helyre a robot. Ezután minden játékos felváltva helyezni robotok az ő frakciója a táblán üres zóna , amíg az összes zóna már foglalt. Ezt követően , a játékosok továbbra is helyet robotok megszállt zónákban , hogy ellenőrzik , azáltal, hogy legalább egy robot őket, amíg el nem helyezte 30 robot Összesen (kivéve a vezető) . Állítsa be a többi robot félre minden a megfelelő játékos. Keverjük a frissítés kártyákat és pihentetést . Végül a legfiatalabb játékos teszi az egyik robot ő , hogy nincs a játékban az első nap a nap ellen .
3

kezdődik az első fordulóban, és az azt követő fordulóban játszani a legfiatalabb játékos lesz az első , és a játék halad lefelé óramutató járásával megegyező irányban . A játékosnak ki kell töltenie minden fázisában az a sor , mielőtt átadná játszani a következő játékosnak . Ha minden játékos befejezte a fordulatot , a kör véget ér , és egy új kör kezdődik , míg a hat fordulóban került lejátszásra.
4

Az első szakasz minden fordulóban az a hely, robotok fázis . Minden játékos kap extra robotok számától függően zónák ő irányítja , és a szám a robotok , hogy már van , valamint ha játékos irányít egy nyílt titok gyárban. Ezután minden játékos elhelyezi az új robotok minden olyan övezetben ő irányítja . A játékosok is játszanak frissíteni kártyák, amelyek lehetővé teszik számukra , hogy helyezzen nagyobb robotokat .
5

Minden játékos belép a Morph fázis , és lehetőséget kap arra , hogy átalakítsa a vezető, a robot a jármű módban, vagy fordítva . Egyes helyeken a fórumon eltolható , hogy engedélyezi vagy korlátozza a hozzáférést játszik frissítés kártya .
6

játékosok majd adja meg a támadás fázisban. Minden játékos megkapja a lehetőséget, hogy támadás , ahányszor csak lehet az ő viszont úgy nyilatkozott, a támadás egy , két vagy három robot egy zóna ő irányítja szemben a szomszédos terület által irányított másik játékos . A támadónak rendelkeznie kell legalább egy nem támadó robot maradt a zónában , hogy képes legyen támadni sikeresen . Ha három robotok egy zóna , akkor a támadás egy vagy kettő , de nem mind a három . A védő is egy vagy két robot , hogy megvédjék , és nem kell hátrahagyni a robot a sikeres védekezés . Mindkét játékos használhatják a vezető , ha ő a megfelelő zónában , a vezető számító egy robot . A játékosok is játszani bármilyen frissítés kártyákat , amelyek javítják a támadás vagy védekezés .
7

Oldja meg a támadásokat. A támadó és a védő minden tekercs egy kockával minden támadó robot. A támadó a legnagyobb hal , és a védő legmagasabb die hasonlítjuk össze, a vesztes , hogy távolítsa el az egyik robot a játékból . Abban az esetben, ha a döntetlen , a védő nyer . Ha több mint egy kocka el volt hengerelt mindkét játékos , hasonlítsa össze őket is, és megoldani eltávolításával egy másik robot a játékból . A vezetők csak akkor törlik , ha az utolsó robot a támadás vagy a védelem és a játékos elveszti . A játékos folyamatosan támadják a zónában, ha még mindig van robotok , hogy hozzájáruljon a támadást . Ha minden védő robot egy zónában eltávolítják , akkor a zóna elfogták. A támadó léphet tetszőleges számú robotok a támadó harmadba , így egymás mögött , az újonnan elfogott zóna .
8

játékosok majd adja meg a pályázati Backup fázisban. Minden játékos léphet bármennyi robot egy zónát ellenőrzik , hogy a szomszédos terület ellenőrzik . Minden zóna kell még , hogy legalább egy robot maradt.
9

játékosok majd adja meg a húz egy lapot fázis . Igénybe vehetik a frissítés kártya , ha fogságba legalább egy zóna, kerek . A játékosok folyamatosan frissíteni kártyát állítottak rejtve a többi játékos.
10

játékos nyeri meg a játékot eltörlik az egészet más ellenséges erők és szabályozásával legtöbb zóna végén a hat fordulóban. Ha döntetlen a zónák számát ellenőrzött végén a hat fordulóban, a játékos, aki irányítja a Launch Pad nyer .

You must be logged in to post a comment.