Fekete Vs . Fehér hátteret Photography

Fekete hátterekkel és fehér is két kapocs által használt stúdió fotósok . Mindkettő használható a divat , a termék , álló vagy csendélet fotózás , és hogy a hátterekkel papír vagy szövet , az eredmény ugyanaz . Mégis, a választás a fekete hátterekkel és a fehér is , van néhány különbség , hogy a fotósok tisztában kell lenniük az . Fekete hátteret

A fekete hátteret nagyon hatékony alacsony kulcs világítás. Ezzel a technikával a fotós méter a legfényesebb pont a téma. A fénymérés a legfényesebb pont , a többi kép megjelenik a sötét és az árnyékok teljesen fekete . Ezt a technikát használják portré , csendélet , a divat és a képzőművészet fotográfia .
Fehér hátteret

szemben alacsony kulcs fotózás high -key fotózás. Egy fehér alapon ad képet egy nagyon tiszta , tiszta megjelenés , ha a képek jól vannak kitéve , a tendencia az, hogy ezek a képek , hogy alulexponált , mint a fehér háttér trükkök a fényképezőgép fénymérő , hogy olvassa el a jelenetet, fényesebb , mint amilyen valójában . Ahhoz, hogy high -key kép , fotósok mérő a legsötétebb területet a kép . Ez létrehoz egy képet , hogy úgy tűnik majdnem olyan, mintha azt túlexponált . Mint alacsony kulcs fotózás ezt a technikát lehet használni számos különböző stúdió felvételi forgatókönyvek , mint például a portré , csendélet vagy glamour fotózás.
Expozíciókompenzáció – fekete háttér

kamerák olvasható fényvisszaverő fény. A fekete alapon nem lesz kevés, vagy nincs fény visszaverődik a kamera . Ennek hatására a kamerát , hogy olvassa el a jelenetet, mint sötétebb , mint amilyen valójában , és hatására a kép túlexponált . Amikor a forgatás , fekete háttérrel kell alulexponál a képet, egy- két megálló. Különösen, ha sok a háttér jelenik meg a képen .
Expozíció kompenzáció – fehér háttér

fehér háttérrel a fényképezőgép , hogy olvassa el a jelenetet, fényesebb , mint amilyen valójában az. Ennek hatására a fényképezőgép alulexponál a mérő olvas visszavert fény a fehér háttér ami azt eredményezheti, tompa , szürkés megjelenés. Amikor a forgatás fehér háttér , túlexponált a kép egy- két megállót , hogy kompenzálja , és még ki a fényerőt . Ha a fény világítja meg a hátteret meg kell állítani az expozíció kompenzáció még magasabb .

You must be logged in to post a comment.