History of Computer & Video Games

A történelem a videojátékok a számítógépek és konzolok jelzi a kezdetét a világháború utáni II -Amerikában . Az ipar volt a visszaesés , beleértve az ipari balesetek 1977-ben és 1983-ban. Ma a videojáték-ipar alapja elsősorban az Egyesült Államokban és Ázsiában , a japán Nintendo talán a legdominánsabb trend- szetter . Származás

December 14-én , 1948, a szabadalmat adtak ki Estle Ray Mann és a Thomas T. Goldsmith , a játék az úgynevezett ” katódsugárcsöves Amusement eszköz . ” Ennek előfutára a modern videojáték lehetővé tette a játékosok , hogy állítsa be a sebességét és irányát , a gombok , a rakéta , mert mozgott felé a cél. A játék technológia alapvető nyolc vákuumcsövek . A korai 1950-es és 1960-as évek , a brit számítógép- tudós, Christopher Strachey professzora AS Douglas kifejlesztett más prototípusokat a számítógépes játékok .
1970

őszén 1971 , két arcade játékok, “Galaxy Games ” és a ” Computer tér ” is megjelent . Az előbbi által kifejlesztett Stanford Egyetem hallgatói és volt csak az , hogy az egyetemen. Az utóbbi , bár volt, szét több mint 1500 helyszínen szerte az országban. Az alkotók a ” Computer Space, ” Nolan Bushnell és Teb Dabney , megalapította a videojáték gyártó Atari , Inc. Az első kiadás volt a ” Pong “, ami volt, egy könnyen használható interfészt, és lett nagy sláger . Az 1970-es , Magnavox is megjelent az első konzol , az Odyssey , valamint az első hazai videojátékok .
1980

1980-ban , az első nagy színes video játék ” Pac -Man ” megérkezett arcade formában. Ebben az időben , Atari kiadta a Video Computer System , vált széles értékesítési otthoni konzol . Két másik játékkonzol-gyártó , Mattel és Coleco Industries vette nagy részesedése a videó konzol piacon . Bár a számítógépes játékok is készül az 1970-es években , nem voltak kereskedelmi forgalomban kapható , mivel gyakran kitört a szerzői jog és fejlesztettek egyetemi mainframe számítógépek. A hullám az otthoni számítógép- vásárlások a korai 1980-as években , játék, beleértve a korai online interaktív játékok , vált széles körben elérhetővé . 1983-ban , azonban a számítógépes játék ipar összeomlott, több fejlesztők záró kapuikat . 1985-ben , a Nintendo kiadta a NES rendszert.
1990

Az 1990-es években , az összetett videojátékok vett egy nagy lépést előre . Továbbfejlesztett grafika, a nagyobb fokú stratégia , és a jobb általános termelési érték segítette az otthoni konzol ipar eljutnak a nemzetközi piacon , az egész egy nagy részét a lakosság . Landmark játék ebben az időszakban is ” Myst “, ” Dune II “, ” Sonic the Hedgehog “, ” Street Fighter ” és ” Alone in the Dark “.
2000-es évek

során a 21. század első évtizedében , a videojátékok között ingadozik casual – játék, egyszerű játékok és összetett , nagyon erőszakos játékok . Játékok, mint a “Resident Evil ” felhívta a vita ábrázolja az erőszakot. Az 2000-es években , az otthoni konzolok bevezette online játék , egyre növekvő termelési érték , valamint a szélesebb körű címek . “The Sims ” Avatar – alapú játék lett a legkelendőbb számítógépes játék valaha. Megjelent 2006-ban , a Nintendo Wii rekordot közönség , főként a casual -play játékok , korlátozott komplexitás és a stratégia .

You must be logged in to post a comment.