Viktoriánus Gyerekjátékok

A 19. századi viktoriánus korszak , felnőttek kezdte felismerni a demarkációs a gyermekkor és a felnőttkor . Az egyik oka az volt, hogy a reformerek kezdett hevesen tiltakozott a veszélyes munkakörülmények gyermekek szembesülnek a gyárakban . Ez felkeltette mozgások , hogy megvédje őket . Mint Patricia Rooke és RL Schnell állam a könyv , ” elengedve az Asylum : A Gyermekmentő a jóléti állam az angol – kanadai ” vált, fontos, hogy a gyermekek megtapasztalják gyermekkorban. Játékok is fontos része ennek a kulturális trend . Blindman pálcája
Blindman pálcája volt egy játék, ahol bekötött szemmel a gyerekek kellett kitalálni, hogy ki tartotta a másik végét a pálcát .

Blindman pálcáját részt vesz a csoport a gyerekek. Egy gyermek bekötött szemmel , majd kinyújtotta a botot úgynevezett pálcát . A többi játékos felváltva tartja a másik végén. A gyermek, aki viselte a kendőt kérte egy bizonyos számú kérdés , ( ez általában három) , majd megpróbálta kitalálni, hogy ki a másik személy alapult a hang a hangjuk . A viktoriánus gyerekek játszottak ebben a játékban , tudtak válaszolni a kérdésekre az állati hangok , hogy a játék nehezebb .
Jackstraws
Jackstraws volt a viktoriánus korszak változata a mai játék a pick- up- botok .

Jackstraws egy játék viktoriánus gyerekek játszottak hasonló modern pick- up- botokat. Úgy vélték, egy népszerű társasjáték , mert ez az , ahol a játék gyakran játszott . A gyerekek is ülnek az asztal körül , és vidd a fa botokkal vagy szilánkok egy halom közepén . A cél az volt , hogy távolítsa el egy darab fa zavarása nélkül bármely más botokat. Egy másik módja annak, hogy a játék volt, roll kocka. Bármilyen számot jött a száma volt, botokkal a gyermek volt , hogy sikerült eltávolítani .
Címe Game
Amikor játszik a név Game , idősebb gyermekek telt körül egy kosár nevekkel híres emberek , akiknek személyazonosságát a többiek kitalálni .

címe Game játszotta idősebb gyermekek . Minden játékos írta le bárhol öt 10 híres emberek nevét a darab papír . A papírok aztán egy kosárba, és a vendégek ültek egy körben . Egy gyermek kihúzott egy nevet , és átadta a gyermek ült , hogy joguk Hármat a karakter , amit választottak . A barátom volt kitalálni a személyazonosságát. Ha igen, a kosár átadták körül, hogy a következő játékosnak. Ha valaki kitalálta helytelenül kellett ülni , amíg a következő játék kezdődött .
Ball of Wool
alternatív verziója gombolyag volt, amikor a gyerekek kellett tartani a toll felszínen fúj rá.

gombolyag által kezdett gördülő gyapjú egy labdát, és helyezze azt az asztal közepére . Gyerekek ültek az asztal körül , és megpróbálta felrobbantani a gyapjú az asztalról . Ha a gyapjút fújni a gyermek ölében , a gyerek elvesztette a játékot . A játék hasonló a ezt nevezték fúj a Feather . Jellemzően játszott kívül , egy toll is dobta a levegőbe , és a gyerekek is versenyezni körül , fúj , hogy tartsa meg a levegőben . Ha a toll landolt egy játékos , kellett , hogy üljön ki a többi játék . Az utolsó gyermek Állandó volt a győztes.
Thinking of Something
Thinking of Something volt találgatásokra Victoria korszak gyerekek játszottak .

Gyermekei mentálisan válasszon egy tárgy vagy hely, amely a többi gyerek is tud a gondolkodás valamit. Példák voltak az óceán vagy egy kastély . Ezt követően csökken nyomokat arról, hogy mit is gondol . Például, ha ők gondolkodás Westminster Castle , lehet, hogy azt mondják, hogy mit is gondol valamit, ami kapott egy torony. A többi gyerek kérnék Igen és a Nem kérdés . Aki kitalálta helyesen volt a következő , hogy a vezetést.

You must be logged in to post a comment.