Testnevelés Tag Games

A serdülőknek kor , azok összegét a fizikai aktivitás csökken szerint a National Center for krónikus Betegségmegelőzési és egészségfejlesztés . Így a fontosságát, hogy mozgó diákok és gyakorló testnevelés tantárgy lesz még nagyobb. Különböző játékok bevonásával működik, és jelölési játékosok segítse a gyermekek válnak részt az energia – égő tevékenységek és tanítja őket, annak fontosságát, hogy marad fit.Split párok

Pick egyik játékos , hogy ” It “. Osszuk a többi játékos párokba , és minden pár egymás kezét . “Ez ” kell számolni 50 , míg a többi játékos versenyre tőle. Amint eléri az 50 , rohan , hogy megtalálja a párokat , és csak a tag az egyik partner egy pár , hogy megszüntesse a pár a játékból . Amint “Ez ” a jelölt az összes játékost a játék , válasszon egy új játékos játszani “Ez . ”
Óvakodj a Blob

Válasszon játékos lesz a blob , vagy legalábbis a kezdeti szakaszban a blob . Az összes többi játékos megszökött a Blob számít , hogy 100 . Mikor befejezi számlálás , ő fut a tag játékosok. Bármely játékos címkézett van , hogy csatlakozzon a Blob tartja kezét az összes többi jelölt játékosok, valamint az eredeti Blob . Együtt dolgoznak , amíg minden játékos részévé vált a Blob egy kivételével ; A többi játékos nyeri a játékot .
Igaz vagy hamis Run

Osszuk a diákokat két csapat : az “igazi ” csapat és a “hamis ” csapat . Már a csapatok állnak egymással szemben , a közepén egy nagy területen. Ha kész, az állami valamit, ami vagy igaz, vagy hamis, mint például : ” Egy alma egy zöldség” (hamis ), vagy ” Az ég kék ” ( true) . Ha azt mondod, valami hamis, hamis csapat üldözi az igazi csapat próbál tag annyi játékos , amennyit csak tudnak . Ha azt mondod, valami igaz , az ellenkezője történik . Bármely játékos, jelölt csatlakozzon az ellenfél . Fejezze be a játékot, ha minden játékos csatlakozott az egyik csapat .
Lesben

Ez a játék jól működik egy nagy szabadtéri terület fákkal . Válasszuk szét a játékosok a két csapat . Hozzunk létre egy biztonságos pont, ahol a játékosok állni , hogy elkerülje a jelölt . Hand az egyik csapat egy zacskó zsemlemorzsa . Mondd meg , hogy a csapat a fejét az erdős területre , így zsemlemorzsa , hogy a másik csapat egy utat követni . A második csapat vár öt percig , majd követi a kenyér morzsát nyomvonal . Az első csapat vár, amíg nem látják a második csapat , a pont, amikor az összes felfedik magukat és üldözőbe a második csapat vissza a biztos pont . Bármely játékos címkézett kell hagynia a játékot . Folytassa, amíg csak egy játékos marad, és nyer .

You must be logged in to post a comment.