Közös Gyerekjátékok

Az összes játékok és videojátékok, állítottak elő , néhány hagyományos gyermekjátékok kitartást . Gyerekek mindenhol még mindig játszani , mint az ugróiskola és címke . Tag : Matton < p> tag egy játék általában játszott nagy csoportokban egy nagy tér . Az alap játékot , egy ember az, és üldözi a többiek . Amikor a személy, aki Tárolja és címkék másik játékos , hogy játékos lesz ez , és az egyetlen , aki válik egy játékos üldözi . Egy változata, a játék tartalmaz egy bázis, ahol a játékos mehet a biztonság attól, hogy címkézett . Egy másik változat , az eredeti Továbbra is ez a játék , valamint minden más játékos, aki ki van jelölve .
Ugrókötél

Ugrókötél egy ugró játék is játszott egyetlen gyermek vagy csoportosan. A kihívás az, hogy meddig lehet ugrani egy kötelet , hogy forog maga körül kioldás nélkül vagy megállás . A csoport, két ember viszont egy nagyobb kötél , ha egy vagy több ember ugrik . Gyakran előfordul, hogy kihagyom kíséri a rím . Variációk a játék tartalmaz Double Dutch , amelyben a személy kihagyom kell átugrani két kötél fordult egyszerre .
Jacks

Jacks játszható egyedül vagy verseny a többi játékossal. Jacks áll, egy sor fém csillag , az úgynevezett bubi , és a pattogó gumilabda . A játékos pattog a labda és a gombóc annyi bubi , ahogy tud , mielőtt a labda jön le . Amikor a játékosok a versenyt , a játékos, aki gombóc fel a legtöbb aljzaton nyer .
Kacsa , kacsa, liba

Ez a hajsza játék hasonló címkével . A játékosok körben ülnek acing befelé . A játékos, aki sétál körbe-körbe, megható minden játékos , és hívja őt a kacsa . Amikor meghívja az egyik ülő játékosok egy liba , fut és a játékos hívott a liba kell elkapni. Amikor a liba elkapja , ő lesz ez . Az a játékos, aki volt az majd elkészíti az új , hogy helyét a kör , és a játék kezdődik elölről.
Hopscotch

Hopscotch játszható bármilyen sík felületen, ahol a ugróiskola fórumon lehet levonni . Gyerekek játszottak ugróiskola rajzoljon egy tábla piszok vagy jelölést aszfaltozott helyszínen járdán krétával . Ugróiskola is lehet játszani bent a szalaggal. A ugróiskola fedélzetén nyolc számozott szakaszok. Minden játékos vesz egy kanyart. Minden körben , a játékos dob egy szikla , babzsák vagy más marker rá a fórumon . A játékos ezután komló át a marker , hogy a végén a tábla , megfordul, és komló vissza . Útban vissza , akkor meg kell állnia , és vedd fel a marker . Ha a játékos elveszti az egyensúlyát , miközben felvette a marker , elveszíti a fordulóban .

You must be logged in to post a comment.