Hogyan kell játszani Szórakoztató játékok

Nem kell mást, mint a ceruza , a papír és a saját képzelete , hogy jöjjön fel szórakoztató játékok . Ezek a játékok nem igényelnek drága konzolokat mozgásérzékelők vagy drága szoftver. Íme néhány ötlet , hogyan lehet létrehozni saját szórakoztató játékok tetszőleges számú players.Things amire szüksége van
Ceruza
Papír fehér tálban
Timer
Show More utasítások
útmutató a híresség
1

Adja ki a ceruzát és több cédulákat , hogy minden egyes ember. Legyen minden ember írja a nevét valakinek , valós vagy kitalált , akik ismerni kell , hogy minden ember a szobában. Miután beírta a nevét, minden játékosnak meg kell hajtsa a darab papírt .
2

Gyűjtsük össze a neveket egy tálba vagy kalapot . Rázza fel őket , így a papírokat keverednie .
3

Osszuk a résztvevőket két csapat . Minden csapatnak lesz viszont húz egy nevet a tálat, és próbál csapattársak kitalálni, milyen nevet is húzta . Csapatok keresni egy pontot minden egyes eltalált nevet. Egy perc múlva , a játékos viszont fel , és a következő csapat megy . Minden név balra ” unguessed ” vissza a tálba. Játssz váltakozik a két csapat között , amíg az összes nevet már kitalálta .
4

Ügyeljen arra, hogy a neveket , amelyeket kitalálta az első fordulóban . A második fordulóban még nehezebbé válik . A 2. forduló , az azonos nevek újra használható. Ezúttal csak akkor használhatja 2 szó , hogy a csapat kitalálni a nevet dolgoztak .
5

Készülj nevetni. 3. forduló , az utolsó körben , még nehezebb . A nevek ismét helyezni a tálba , de itt most már nem beszél megengedett. Meg kell kap a csapat kitalálni a nevet dolgoztak használ nem más, mint charades . A végén ez a utolsó fordulóban , a csapat a legtöbb pontot nyilvánítják a bajnok . Őszintén szólva , mindenki, aki játszik a szórakoztató játékban a győztes.
Útmutató öt
6

Adja ki a ceruzát és több cédulákat , hogy minden egyes ember. Azokat írni a nevét egy általános kategória minden , mint a ” Harry Potter karakterek ” vagy ” szavak kezdődő S. ” Győződjön meg arról, minden kategóriában legalább 7 lehetséges válaszokat . Minden játékos majd hajtsa fel a darab papír .
7

Gyűjtsük össze a kategóriákat egy tálba vagy kalapot . Rázza fel őket , hogy a papír keverni .
8

Válasszon ki egy játékos , vagyis a hívó fél , hogy menjen előre . Ezek kiválasztásához 5 cédulákat a kalapot, és olvassa el a kategóriákat hangosan , hogy a többi résztvevő . Minden játékos más , mint a hívó írja le a nevét, egy szó , amely illeszkedik a kategóriában azt hiszi, a hívó fél mondja . Azt is írja le valaki azt hiszi, a hívó fél nem mond .
9

Várja meg, amíg az összes résztvevőt, hogy írják a válaszokat . Ezután a hívó ismét bejelenti minden kategóriában. Ezután neveket 5 dolog , amelyek illeszkednek a kategóriában. Egy pontot szerzett az egyes eltalált előrejelzést .
10

Tally fel a pontot, miután minden játékosnak volt esélye , hogy a hívó fél . A legmagasabb pontszám a győztes .
Útmutató Casting Couch
11

Osszuk játékosokat csapat egyenlő nagyságú . Tetszőleges számú csapat működni fog, de 4 az ideális szám . Jelölnie egy játékos a ” stúdió executive “, aki szolgál fogadó és a bíró .
12

Válasszon ki az egyik tagja minden csapat , hogy üljön a ” casting kanapén. ” Adj nekik egy-egy ceruzát és egy darab papírt.
13

Figyelj jól , mint a stúdió executive bejelenti a nevét a film, ami nem történt , mint a ” The Secret Life of Horses ” vagy ” Mária Potter . ” A játékos a Casting Couch most írni egy rövid leírást a film telek és a két csillag, aki jár a fiktív film .
14

Gyűjtsük össze a munkájukat , miután minden ember hajtsa fel a csúszás papír, egy tálba vagy kalapot . Rázza fel őket , hogy a papír keverni .
15

Szavazás minden játékos kedvenc kiválasztása után a stúdió executive befejezi olvasás minden választ. A játékos, akinek a ” pitch ” kapja a legtöbb szavazatot szerez egy pontot a csapata . Nyakkendő bomlanak a bíró . Miután minden játékosnak volt esélye, hogy üljön a Casting Couch , a csapat a legtöbb pontot nyilvánítják győztesnek .

You must be logged in to post a comment.