Tippek a Mortimer Beckett és a Titkok a Spooky Manor

A játék ” Mortimer Beckett és a Secrets of the Spooky Manor ” azzal jár, hogy a több jelenet vadászat tárgyak, amivel törött tárgyak együtt , forgalomba őket a megfelelő helyen , és oldja meg a fő történet . ” Mortimer Beckett ” hangsúlyozza point-and -click játék , amely lassú tempójú nincs határidő, hogy rohan a játékos . Általános tanácsok és tippek : Matton

Minden jelenet a játékban van egy saját rejtett tárgyakat. Azonban sok tárgyak darab egy nagyobb objektum , és az ilyen darabok szétszórt sok jelenet . Egyéb tételek nem lesznek láthatók , amíg megtalálta a tárgyat , hogy a jelenet, és össze szétszórt darabokat , és helyezd el őket a helyes helyszínen a jelenetet. Kap in- game hints során minden jelenet , amely segít megtalálni jól elrejtett tárgyakat. Menteni ezeket a tippeket , amíg tényleg szükség van rájuk . Ha elakad , akkor továbbra is a játékon keresztül térképet , és visszatér az előző jelenetet máskor .
A kurzorok : Matton

Amikor játszik ” Mortimer Beckett és a titkok a Spooky Manor , ” használja a kurzort , hogy megtalálja és mozgatni tárgyakat . Amikor keres egy nagyító lesz a kurzor , és akkor világít, ha felfedez egy hotspot egy jelenet . Ezek a hotspotok jelzik , ha egy jelenet a kitöltött objektum fog menni . Ha rákattint túl sokszor egy jelenet , szellem jelenik meg a képernyőn , hogy zavarhatja meg , de nem befolyásolja a játék .
Object Helyszínek

Ha megtalálta , és össze a törött darabok tárgyak , el kell helyezni azokat a tárgyakat helyes spot és a megfelelő jelenetet. Adja meg a szellem a konyhában jelenet a rétest , és az utolsó darab az üres vödör jelenik meg. Ha már fel az üres vödröt újra együtt , akkor vigyük el a folyó csapvízzel a konyhában, és töltsd meg vízzel . Vegye ki a teljes vödör a vendég szalon , és ez a pattogó tűz . A csontváz gombot a zárt mellkas a broiler szoba , és egy darab a kiinduló a szellem készülék jelenik meg , hogy Ön is . Adja meg a kalap az kalap nélkül szellem a szálloda halljában az utolsó darab a fémfűrész . Az óra nyitó megy az óra , hogy felfedje az utolsó darab a borotva . A csípőfogó megy a szögezték deszkát a tanya az utolsó darab az ablak .
Egyéb Puzzles

A játék többi rejtvények , amelyben meg kell tennie objektumok egy másik jelenet használni annak érdekében, hogy megkapja egyéb tárgyakat , hogy meg kell viszont venni, hogy még egy jelenet a játékban. Vegye ki a kulcsot , hogy megtaláltad a fürdőszobában , hogy a tanulmány és kinyit az eszköztár . Felbontás után találsz néhány eszközt , amit meg kell tennie , hogy a folyosón terem használatát a beragadt padlás ajtaját . Adja meg a szablya a gyarmati szellem az indiai szobában , és kap egy bross , amit meg kell tennie , hogy a dada szellem a gyerekszobában.

You must be logged in to post a comment.