Hogyan készítsünk egy Game Ogre

az objektum-orientált grafikus Rendering Engine , vagy Ogre, egy ingyenes program alkalmaznak, hogy grafikus videojátékok és más animációs projektek . Ez nem a teljes videó a játék motorja , mert nem kezeli a feladatokat, mint a játék, a fizika vagy a hang támogatás , így a tervezés a játék OGRE jár egy különböző kiegészítő szoftver tools.Things amire szüksége van
OGRE
Videojáték motor
3- D grafikus tervező szoftver
importőr programok

Show More utasítások
1

Tervezd meg első jelenet segítségével 3- D szoftverek, például a 3DS Max , Maya vagy SpeedTree . Ügyeljen arra, hogy milyen szorosan a karakterek meg kell , hogy befolyásolja a táj , így folyamatosan fájlméret ellenőrzés alatt. Ha azt szeretné, hogy a távoli hegyek , akkor szüksége lesz sokkal kevésbé részletes, mint a graffiti borított fal , hogy a hős dobni ellen .
2

Hozd létre a karakter 3DS Max , Maya , vagy egy másik program, mint Carrara 3D vagy Poser . Élni magát a hatalmas könyvtárak a jelmezek , kellékek és egyéb darab az online oldalak, mint a DAZ 3D-s vagy Renderosity . Rig a karakterek ” ízületek és a mozgás korlátok és bevonja őket a karakter fájlokat át OGRE .
3

importálása a karakterek , jelenetek , kellékek , és egyéb fájlokat , amit létrehozott a játék. Az ogre tervező csapat ajánlja letöltés OgreMax , amely egy lakosztály az importőrök , a nézők és egyéb eszközök , amelyek kifejezetten támogatják OGRE , és segítségével a tervezők , akik a 3DS Max és más népszerű tervező programok.
4

integrálása a munka a preferált videojáték motor. Az ogre csapat ajánlja NeoAxis , de sokan mások állnak , mint például a Blender , Quake motor és a rugalmas izometrikus Free Engine.
5

Teszteld a játék között, a barátok és a család az első . Ha kész , kiadni , mint egy béta változat sem , hogy kiválassza a játék tesztelők , vagy egy olyan fórum , ahol meg lehet fogadni őszinte visszajelzést. Dolgozzanak ki a hibákat, és kínálnak a kitöltött játék forgalmazás.

You must be logged in to post a comment.