Bemutatója a platform az AS3

Platform játékok A már évek óta. Mint jellemzi, az egyik az eredeti is , ” Donkey Kong” által létrehozott Nintendo 1981-ben , platform játékok jelenlegi játékosok az alapvető kihívással jumping egy platform a másikra anélkül, hogy eső , vagy fut be az akadályokat a célja, hogy megszüntesse a karaktert a játékban. ActionScript 3.0 ( AS3 ) a legújabb verziója ActionScript és a programozási nyelv az Adobe Flash Platform , amely segíti a programozók létrehozása interakció a játékok , pontosabban , platform játék . Utasítások
1

létre a karakter, ami az első lépés létrehozni egy bemutató a platform játék AS3 tapasztalat. A cél ebben a lépésben , hogy a karakter, hogy balra és jobbra , valamint lehetővé teszi, hogy ugrani .
2

építeni az első szinten a karakter , hogy versenyezzenek a platform játék. Akkor jön létre blokkok a karaktered állni ebben a szakaszban a játék fejlődését.
3

Program különböző elemeket a játék, most, hogy már fejlődött a karaktered, és a szint . Amellett, hogy a blokkok, a program a játékot , így a karakter fog esni , ha nem áll az egyik blokkot . Azt is dolgozzon ki több elem a karaktered állni a programozás . Kenny V. úr V stúdiók is javasolja , hogy a program a játékot, hogy ezen a ponton , hogy balra és jobbra , mint a karakter túlmutat a képernyő két oldalán .
4

Add különböző elemeket a szinten . Hozzon létre létrák , így a karakter felmászni után esett le az egyik platformon . Mr V Studios tanácsolja létre lökhárítók itt is . Ezek a szerelvények a játék , hogy a karakter befut , és ugrál vissza, de nem lesz képes futtatni rajta. A karaktered szükség van egy módja annak, hogy több mint a lökhárító , mint egy létra , vagy ugrás az egyik platformról a másikra.
5

Épít egy ellenséget a karaktered . Ahhoz, hogy a tárgy a játék bonyolultabb , mint egyszerűen szerzés pontból a B pont hegymászás és ugrás , adjunk hozzá egy ellenséges karaktert , hogy hozzon létre egy változót , amely növeli a nehézséget a játékot.
6

teljes szinten hozzáadásával ösztönzők és a befejező pontot . Mint a ” Donkey Kong, ” A cél az, hogy alulról a felfelé mászni a csúcsra. Nem ugyanaz Itt egy célvonalon. Mr V stúdiók javasolja ösztönzők az út mentén , mint az arany érmét.
7

Építs eredménytábla nyomon követni, hogy milyen részt viteldíjat a játékban. Szintén győződjön meg róla , hogy egy reset gombot , amely visszaállítja az eredmény , amikor egy új játék indul .

You must be logged in to post a comment.